וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל ניצחה 1:2 את קרואטיה ועלתה לפלייאוף

פאר וגלושקו ניצחו בזוגות 4:6, 6:7 (2) את יוראק וקוניוך וישראל תשחק מול אוקראינה על הזכות לעלות לפלייאוף העלייה לבית העולמי השני. את אוקראינה מובילות טסורנקו וקטיה בונדרנקו

הטניסאיות הישראליות יוליה גלושקו, שחר פאר. איגוד הטניס, אתר רשמי
ישחקו מול אוקראינה. פאר וגלושקו/אתר רשמי, איגוד הטניס

נבחרת הפדרציה של ישראל ניצחה הערב (שישי) 1:2 את קרואטיה וסיימה במקום הראשון בבית שלה עם מאזן של שני ניצחונות והפסד. הישראליות סיימו ראשונות ועלו לפלייאוף, שייערך מחר, לאחר שיוליה גלושקו ושחר פאר ניצחו בזוגות 4:6, 6:7 (2) את דריה יוראק ואנה קוניוך הקרואטיות ובזכות ההפסד של טורקיה מול אסטוניה. אם הטורקיות היו מנצחות את אסטוניה, הן היו עולות מהמקום הראשון, אך הן הפסידו 2:1 אחרי שכבר הובילו 0:1. אגב, הטורקיות בסופו של דבר סיימו במקום האחרון בבית. אם הקרואטיות היו מנצחות, הן היו עולות למפגש מול אוקראינה.

ישראל תתמודד מחר מול אוקראינה באותה המתכונת שהמשחקים התקיימו עד כה בסוף השבוע הזה. המנצחת בין השתיים תעלה לפלייאוף העלייה לבית העולמי מספר שתיים, בעוד המפסידה תישאר שנה נוספת בבית האזורי אירופי-אפריקאי מספר אחת. הנבחרת שתנצח, תהיה זו ישראל או אוקראינה, תעלה לפלייאוף העלייה כאמור לבית העולמי מספר שתיים. הנבחרת שתנצח בפלייאוף העלייה הזה, תעלה לבית העולמי מספר שתיים, בעוד המפסידה תחזור לבית האזורי. בפלייאוף העלייה לבית העולמי מספר שתיים תשחק הנבחרת שתעלה מול אחת מארבע הנבחרות שיודחו מהבית העולמי מספר שתיים, כששמונה הנבחרות שיתמודדו שם בסוף השבוע הקרוב הן אוסטרליה, סלובקיה, קנדה, בלארוס, ארצות הברית, פולין, ספרד וסרביה.

בהיעדרה של השחקנית הטובה ביותר של אוקראינה אלינה סביטולינה המצוינת, שוויתרה על ההשתתפות שלה, את אוקראינה מובילות באילת לסיה טסורנקו (35 בעולם) וקטיה בונדרנקו (73). אולגה סבצ'וק ובונדרנקו משחקות בזוגות. שתי האוקראיניות ניצחו בארבעת משחקי היחידות שהיו להן בשלב המוקדם, בו היו שלוש נבחרות בלבד.

מי שפתחה את המשחקים הייתה המחבט מספר שתיים של ישראל שחר פאר. המדורגת 189 בעולם אמנם שמטה את המערכה הראשונה, אבל הצליחה לנצח 6:3, 1:6, 2:6 את טנה לוקאס בת ה-20, המדורגת במקום ה-271 בתום משחק חלש שארך שעה ועוד 58 דקות.

אנה קוניוך בת ה-18, שנחשבת לכישרון גדול כבר כמה שנים ומדורגת במקום ה-80 בעולם, הצליחה להחזיר את הקרואטיות להתמודדות. קוניוך נזקקה לשעה ועוד 20 דקות כדי לנצח 6:7 (4), 1:6 את יוליה גלושקו, המדורגת 126 בעולם. הקרואטית הובילה כבר 3:5 במערכה הראשונה, אבל התקשתה לסגור את המערכה ונשברה ביתרון 4:5. היא הצליחה לשבור שוב את גלושקו ולהגיש למערכה גם ב-5:6, אבל שוב נשברה והמערכה הלכה לשובר שוויון. קוניוך הובילה 0:2 שם, גלושקו לקחה ארבע נקודות ברציפות, אבל הפסידה את החמש הבאות ובשובר השוויון. המערכה השנייה כבר הייתה טיול קל במיוחד עבור הקרואטית, שלקחה אותה עם 1:6 מהיר וחסר כל התנגדות. 1:1.

עדכון ראשון: 18:36

יוליה גלושקו. ניר קידר,
לא יכלה לקוניוך ביחידות, אבל כן בזוגות. גלושקו/ניר קידר
  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully