וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודיום - הפודקאסט, פרק 8: אודי הירש על בלאט, לברון וגולדן סטייט

הפודקאסט של אנשי וואלה! ספורט אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. אודי הירש הגיע לדבר על דיוויד בלאט, לברון ג'יימס וה-NBA. על הפרק: הטור המיתולוגי נגד בלאט, כתבי החצר האמריקאיים והשוואה בין שיקגו הגדולה לגולדן סטייט הגדולה יותר

מערכת וואלה!

הפרק השמיני של "הפודיום" - הפודקאסט של אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. והפעם אודי הירש מגיע לנתח את תופעות בלאט, לברון, גולדן סטייט ומכבי כדורסל.

לו"ז האזנה:

חזרה לטור המיתולוגי של אודי נגד דיוויד בלאט (1:30), האם אודי צדק, ומה הסיבות העיקריות לכישלון של המאמן בקליבלנד (4:15), מה ההבדל בין לברון לבניון, והאם כתבי החצר האמריקאיים עדיפים על עמיתיהם הישראלים? (9:00), מה חושבים הטוקבקיסטים על אודי? (13:20), מדוע לברון מתנהג כפי שמתנהג, ואיך הוא אוהב (לכאורה!) את המאמנים שלו (18:30), עד כמה גולדן סטייט גדולה (23:50), מי תנצח במשחק דמיוני בין הווריירס 16' לבולס 96' (25:30), אודי עם כמעט-דיבה מספר 2 בפוד (27:10), עתידו של דוראנט והשכר ה"זעום" של קרי (31:00), קובי בריאנט, יחסי שנאה-אהבה (35:00), למה העונה בישראל לא מסתיימת כבר עכשיו ומי מאכזבת יותר - מכבי או ירושלים (41:00), יוסיפון ממשיך עם הנפוטיזם ומעלה את אחיו ניר על הקו (48:00) כדי לתאר את האווירה בקרוליינה לקראת הסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully