וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד השפלה: דונטה סמית' זעם, "דיאור פישר מתוסכל"

4.2.2016 / 9:16

אחרי שנחלו עוד הפסד מביך מול סראטוב וספגו 38 נקודות ברבע הראשון, שחקני הפועל ירושלים ספגו קריאות בוז מהקהל. במועדון מאוכזבים גם מג'נינג. גורם: "יש ירידת מתח". אליהו: "אין לי הסבר"

one

הפועל ירושלים המשיכה הקמפיין האירופי העגום שלה במשחק האחרון בבית בקול ענות חלושה. האלופה שוב הציגה יכולת חלשה ונחלה הפסד נוסף לסראטוב הרוסית 94: 103. עוד ברבע הראשון, האדומים, שספגו 38 נקודות "זכו" לקריאות הבוז מהקהל, ופסק זמן כועס של המאמן דני פרנקו, החזיר את הירושלמים למשחק.

בסיום נשמעו שוב קריאות בוז של הקהל, כולל "פרנקו לך הביתה". חדר ההלבשה של השחקנים נראה עגום מתמיד. דונטה סמית', שיצא בעבירה חמישית, נראה עצבני. גורמים בקבוצה אמרו כי הוא היה נסער עוד מאז ההדחה הסופית בשבוע שעבר מאירופה. סמית' חיכה שנציגי התקשורת יעזבו את חדר ההלבשה, כשהוא ניגש לשיחה ארוכה עם דאור פישר. בהפועל מספרים כי מאז שפישר חזר לארץ "הוא מוטרד ומתוסכל מאוד". ואחדים מהשחקנים השתקעו בטלפון שלהם כמפלט. מי שלא התחמק מהמציאות הכואבת הוא המנכ"ל גיא הראל, ששוחח עם הצוות המקצועי. הראל אף שוחח עם מאט ג'נינג ממנו קיימת אכזבה בהפועל.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
הקבוצה שלו ממשיכה להפסיד. דני פרנקו/ברני ארדוב

ההפסד הצורב אינו משנה את השאיפה של קברניטי ירושלים לשמור על דריכות עד סוף השנה. משימה לא קלה, לאור תחושת המועקה של השחקנים. "יש ירידת מתח", הודה גורם בהפועל. בירושלים בודקים אפשרות לחזק את הקבוצה בעמדת גבוה, ועם זאת לא שוקלים להתחמש בגארד נוסף. הביקורת הקיימת על דני פרנקו אינה חדשה, כשהתצוגה החלשה אמש אינה מסייעת לו ורק האליפות יכולה להשאירו בתפקיד. פרנקו אף ישוחח עם המנכ"ל גיא הראל בעקבות המשחק. במקביל, בירושלים לא שוללים למנות בעונה הבאה ג'נרל מנג'ר מקצועי.

ליאור אליהו סיכם את המשחק: "רצינו מאוד לנצח בבית במשחק הזה. למרות שהמשחק היה חסר חשיבות אני חושב שבמחצית השנייה השחקנים הציגו הרבה נכונות. היו חסרות עוד כמה דקות, אבל זה לא הספיק. אני לא יודע למה לא שיחקנו מהדקה הראשונה כמו שצריך אבל זה בהחלט לא אמור לקרות. אני באמת לא יודע למה זה קורה ולא אמציא על כך קלישאות. במחצית הראשונה פשוט לא שיחקנו טוב, במחצית השנייה נראינו קבוצה אחרת. יש עוד משחק באירופה וגם בקרוב באילת, אנחנו חייבים להתרכז במטרה האחרונה שנשארה לנו שזו האליפות. אני יודע שהקבוצה תצא מזה".

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, מאט ג'נינג. ברני ארדוב
זה לא זה. שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים/ברני ארדוב

רפי מנקו, מנקודות האור הבודדות אמש, הוסיף: "זה לא קשור ליריבה, היו חסרות לנו האנרגיות הנכונות, אנחנו מאוד מוכשרים, אבל אם היינו מביאים את האנרגיות הנכונות היינו מנצחים. אני לא יודע מה קורה, כולם מדברים אחד עם השני, מנסים לדחוף אחד את השני. אני מרגיש שאני יכול לשחק ולעזור לקבוצה".

עד כמה הכישלון ביורוקאפ של הפועל הוא מביך? הפועל ירושלים לא ניצחה בשלב הזה עד כה, ותסיים אחרונה בבית. זאת למרות שהיא הקבוצה בעלת התקציב הגדול בבית ונמצאת בו בפער עצום מהשאר. תקציבה של הפועל ירושלים העונה הוא כ-10 מיליון דולר ולקבוצה ישנם שבעה שחקנים שמרוויחים מעל 300,000 דולר בעונה. לגראן קנאריה תקציב כולל של 6 מיליון , כשלספרדים יש שחקן בודד שמרוויח 300 אלף דולר, וכל השאר פחות מ-250. בבית בשלב הראשון בירוקאפ של ירושלים, מלבד גלאטסראיי, כל הקבוצות היו פחות מחצי מהתקציב של ירושלים: נובגרוד תקציב 3.5 מיליון דולר, קרסני וולגוגרד שיחררו את כל הזרים ולנאפטונס תקציב נמוך משל מכבי קרית גת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully