וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר לא פוחדת לדבר על אליפות, ונגר וקלופ מגיבים בעצבנות

לסטר שמרה על הפסגה האנגלית בזכות השער האדיר של ורדי, באנגליה מנתחים את השער עד הפרטים הקטנים, ראניירי הודה ש"אנחנו נהנים", קלופ התקשה להירגע. ונגר וקומאן התעמתו אחרי התיקו של ארסנל, הארט וסיטי נלחמים בשביל פלגריני לפני הקרב הגדול

one

בווידאו: לסטר מהממת גם את ליברפול

הסנסציה האנגלית נמשכת. לסטר גברה אתמול (שלישי) 0:2 על ליברפול, ושמרה על המקום הראשון בפרמיירליג. ג'יימי ורדי כבש צמד מצוין, כולל שער אחד יפהפה בבעיטת יעף, והותיר את קבוצתו בטוחה בפסגה, שלוש נקודות מעל סיטי השנייה וחמש נקודות מעל ארסנל וטוטנהאם. ליברפול המאכזבת של קלופ נותרה הרחק מאחור עם 34 נקודות, מרחק 11 נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. GettyImages
וזה נמשך. לסטר/GettyImages
הגול של ורדי מול ליברפול. צילום מסך, אתר רשמי
הגול של ורדי מול ליברפול/אתר רשמי, צילום מסך

ורדי מוליך את טבלת הכיבושים באנגליה עם 18 שערים העונה, לפני הארי קיין (15), רומלו לוקאקו (15), אודיון איגאלו (14) וסרחיו אגוארו (13). לשם השוואה, למפגיזים הגדולים של הליגה הספרדית, רונאלדו ולואיס סוארס, יש 19 שערים העונה, רק אחד יותר מוורדי. באנגליה ניתחו את הבעיטה, וגילו: המרחק לשער היה בדיוק 27.6 מטר, מהרגע שהכדור פגע לו בנעל עד שחדר לשער עברה 1.1 שנייה, ומהירות הבעיטה הייתה 90.44 קמ"ש.

קלאודיו ראניירי, מאמן המוליכה, הילל את כוכביו: "הדרך שבה ריאד מאחרז העביר את הכדור לוורדי, ואיך שוורדי היה לו את הזמן לראות את השוער מחוץ לקו, זה היה לא ייאמן. השחקנים האלה מבינים את התנועה לפני שהיא קורית. כרגע אנחנו נהנים מהדרך שבה אנחנו משחקים. זה חשוב, כי אם אנחנו מפסידים, אנחנו עושים את זה בדרך שלנו. הכל יכול לקרות. נרצה להמשיך להילחם עד הסוף".

גם המאמן המפסיד יורגן קלופ החמיא לוורדי על השער ואמר ש"זה נחמד להיות באצטדיון שבו נכבש השער הכי יפה של החודש, אבל רק בעולם אידיאלי, לא כשאתה המנג'ר של הקבוצה היריבה".

כזכור, סוכנויות ההימורים העניקו ללסטר סיכוי של 1 ל-5,000 לזכות באליפות לפני תחילת העונה. בשבת היא נגד מנצ'סטר סיטי בקרב מרתק, שיכול להעניק לה יתרון משמעותי בפסגה. "אנחנו לוקחים את זה צעד אחרי צעד", אמר ראניירי, "יהיה משחק פנטסטי במנצ'סטר, חשוב שנתאושש ונגיע עם אנרגיות".

עוד באותו נושא

ערב סוער באנגליה: לסטר ניצחה 0:2 את ליברפול, ארסנל-סאות'המפטון 0:0

לכתבה המלאה
אוליבייה ז'ירו, ארסנל. AP
לא פוגעים. ארסנל/AP

המאוכזבת הגדולה של המחזור היא כמובן ארסנל, שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון אחרי 0:0 ביתי מול סאות'המפטון. התותחנים רשמו שורה של החמצות, וסיימו משחק שלישי ברציפות ללא שער, דווקא בעונה אותה הפרשנים הגדירו כהזדמנות אידיאלית עבורם לזכות בתואר. אז למה ארסן ונגר לא הביא חלוץ? "אם אתם מכירים חלוץ ברמה עולמית שיכול לחזק את הקבוצה שלנו, חבל שלא אמרתם לי", אמר ונגר לעיתונאים, "זה לא שהם מסתובבים ברחובות ואומרים 'אני חלוץ ברמה עולמית, בבקשה קח אותי'. כולם תחת חוזים במועדונים גדולים".

באנגליה דווח שבסיום המשחק נרשם עימות במנהרה בין ונגר למאמן סאות'המפטון רונאלד קומאן. על פי הדיווח, ונגר ניגש לשופטים וגער בהם, ואמר לשופט קרייג פוסון "תמיד איתך זה אותו דבר". קומאן ראה את העימות, ניגש לוונגר ואמר לו: "תמיד איתך זה אותו דבר", והוסיף: "היו לכם עשר הזדמנויות לכבוש ולא ניצלתם אף אחת, אז למה להוציא את זה על השופטים?".

פרייז'ר פורסטר, שוער סאות'המפטון. AP
חוסר מזל או חוסר אונים. ארסנל בעוד החטאה/AP

מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון חוץ קשה, 0:1 על סנדרלנד, שמגיע בימים בהם המועדון בעיקר מתעסק בעתיד - מינויו של פפ גווארדיולה מתחילת העונה הבאה במקום מנואל פלגריני - ולא בהווה. השוער ג'ו הארט, שרשם כמה הצלות נפלאות במשחק, אמר בסיום: "החדשות של אתמול לא הסיחו את דעתנו לרגע. אנחנו כאן כדי לזכות בתארים, ומנואל כאן כדי לזכות בתארים, אנחנו תומכים בו בכל הדרך ואוהבים את המאמן שלנו, העונה הבאה היא העונה הבאה. הוא מאמן מצוין עבורנו וההתנהלות האנושית שלו מולנו הייתה משהו שאישית נהניתי לעבוד איתו, וננסה לתת לו את מתנת הפרידה שמגיעה לו".

מנואל פלגריני, מנצ'סטר סיטי. AP
השחקנים איתו. פלגריני/AP

עוד מאכזבת היא ליברפול, שפשוט לא מצליחה להתרומם, ומלבד ל-4:5 המדהים שלה מול נוריץ', לא ניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים. "אני צריך כמה דקות להירגע", אמר יורגן קלופ הנסער אחרי ההפסד, "היה לנו את הזמן, היה לנו את הכדור, היו לנו הזדמנויות, אבל כולם ראו שלא קיבלנו את ההחלטות הנכונות. ככל שהמשחק נמשך, לא הצלחנו לקבל החלטות קרות רוח ולהשתפר. זאת הבעיה. הכדור היה אצלם ברחבה, לא בעטנו לשער, ושנייה אחרי זה ורדי קיבל כדור וכבש מ-30 מטר. זה אומר הכל".

לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. AP
רגעי נחת קצרים. ואן חאל/AP

טוטנהאם הלוהטת רשמה ניצחון שלישי וניצחון שישי בשמונת משחקיה האחרונים, ועלתה למקום השלישי מעל ארסנל אחרי 0:3 קליל על נוריץ'. "אני מאושר, אלה שלוש נקודות שהגיעו לנו", אמר המאמן מאוריסיו פוצ'צ'יטו, "במחצית השנייה הראינו המון בגרות. זה לא רק עניין של החזקה בכדור ולשחק טוב, לפעמים אתה צריך לדעת לשחק חזק, כמו קבוצה, גם כשהכדור לא אצלך".

מנצ'סטר יונייטד נראתה טוב ב-0:3 שלה על סטוק אתמול, ואף כבשה במחצית הראשונה באולד טראפורד - דבר שלא עשתה מאז חודש ספטמבר. "זו הייתה תצוגה נהדרת", אמר המאמן המנצח לואי ואן חאל, שזוכה לכמה ימי שקט נדירים, "במחצית הראשונה תקפנו, כבשנו שערים פנטסטיים, ייצרנו המון מצבים. במחצית השנייה שלטנו במשחק. לדעתי ב-2016 הפסדנו רק לסאות'המפטון בדקה האחרונה במשחק שבו אף אחת לא הייתה צריכה לנצח. עכשיו יש לנו יותר ביטחון. היו לנו שערים מצוינים, כאלה שהקבוצה כובשת, לא רק השחקן".

אגב, ויין רוני רחוק שישה שערים בלבד מלהפוך לכובש המצטיין של יונייטד בכל הזמנים. יש לו 244 שערים ב-509 משחקים, בעוד לראשון סר בובי צ'רלטון יש 249 שערים ב-748 משחקים.

ווין רוני כובש, מנצ'סטר יונייטד. AP
מתקב לשיא כל הזמנים. רוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully