וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות נסגר: ולפורט בבית"ר, גדיר בבאר שבע, ורמוט בחיפה

כל ההחתמות והעדכונים מהיום האחרון. פירס במכבי חיפה, בארי ושיש בהפועל תל אביב. וגם: האיחור בטופס של ארבייטמן, הסיפור האמיתי מאחורי פארסת תמוז. צפו במשדר מאולפן וואלה! NEWS

ברני ארדוב

בווידאו: משדר הספורט היומי על החתמת מוחמד גדיר בבאר שבע

19:25: העדכון בעניין ארבייטמן: בני יהודה הייתה על סף סיכום עם החלוץ על חוזה עד לתום העונה הנוכחית, וברגע האחרון הגיעה הפועל חיפה, הציעה לו חוזה לשנה וחצי והחתימה אותו על טופס העברה, שכאמור הגיע באיחור. (אורן קורנפלד ושלמה וייס) לידיעה המלאה

19:07: מכבי תל אביב פרסמה הודעה בנוגע לשחרורו של גילי ורמוט: "המועדון הגיע לסיכום על שחרורו של ורמוט מחוזהו לאחר בקשות חוזרות מצד השחקן במהלך החודשים האחרונים. גילי הראה כי הוא לא מרגיש בנוח להישאר במכבי והביע באופן ברור את רצונו לעזוב". (יניב טוכמן)

19:06: החלון אמנם נסגר, אבל הדרמות נמשכות. הפועל חיפה שלחה את טופס ההעברה של שלומי ארבייטמן באיחור לבקרת התקציבים - שש דקות אחרי שהחלון ננעל רשמית ב-19:00. העניין יעבור להכרעת בית הדין. (אורן קורנפלד ושלמה וייס)

19:00: וונדרסון הברזילאי עבר בבקרת התקציבים וישמש כמגן השמאלי של בני סכנין, אחרי שאיגור יובאנוביץ' הוקפא. (שלמה וייס)

18:59: גל שיש חתם בהפועל תל אביב. המגן השמאלי חזר לקבוצת נעוריו אחרי שלוש שנים בוולין לוצק האוקראינית, ממנה שוחרר בדצמבר.

גל שיש שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר להפועל תל אביב. גל שיש/ברני ארדוב

18:58: הפועל תל אביב הודיעה רשמית על החתמתו של חמזה בארי עד לסיום העונה, עם אופציה לשלוש שנים נוספות. הקשר הגמבי בן ה-21 הגיע ממכבי נתניה ואמר: "גאה להצטרף למועדון גדול". (עמית גולדשטיין) לידיעה המלאה

18:47: גילי ורמוט הפך רשמית לשחקן מכבי חיפה, שהחתימה אותו לשנה וחצי אחרי ששוחרר ללא תמורה ממכבי תל אביב. (איציק יצחקי) לידיעה המלאה

18:40: בני יהודה והפועל חיפה בודקות ברגע האחרון אפשרות לצרף את שלומי ארבייטמן, שקיבל אישור מהפועל באר שבע למצוא לעצמו קבוצה. משה דמאיו נפגש לפני כן עם אבי נמני, סוכנו של השחקן, שנכון לשעה האחרונה לא מסכים לעזוב. (אורן קורנפלד)

18:27: דן גלזר, קפטן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, הושאל לבית"ר תל אביב רמלה מהלאומית, בה משחקים מושאלים רבים מהפועל תל אביב. (אופיר סער)

18:26: תפנית נוספת מכיוון טוטו תמוז: החלוץ לא יוכל לשחק בארץ מפני שאין לו בדיקות רפואיות חתומות של ההתאחדות וכרגע הוא לא בארץ ולא יספיק להגיע כדי לעבור ולחתום. (עמית גולדשטיין) לידיעה המלאה

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
מחכה להכרעת בית הדין. שלומי ארבייטמן/ניב אהרונסון

18:25: בני סכנין העבירה את חוזהו של החלוץ יובל אבידור בבקרת התקציבים והוא הצטרף רשמית ממכבי נתניה החלוץ הרומני הנבחן אדריאן הורדוביי חתם בבני לוד. (שלמה וייס)

18:13: שלומי ארבייטמן צפוי להישאר בסופו של דבר בהפועל באר שבע. במועדון מתכוונים לכבד את החוזה של החלוץ עד תומו. בבאר שבע טוענים כי הציעו לו לעבור בחינם, אבל הוא רוצה לשחק רק בקבוצה גדולה. "הוא יהיה בקבוצה ויצטרך להילחם על מקומו", הסבירו במועדון. (איציק יצחקי)

18:00: המשא ומתן בין טוטו תמוז להפועל חיפה פוצץ והחלוץ לא יצטרף לקבוצה. כעת נותרה לתמוז האופציה של חזרה להפועל תל אביב. (שלמה וייס)

17:38: דני פרדה, קשרה בן ה-28 של בית"ר ירושלים, הושאל עד סיום העונה לבני לוד מהליגה הלאומית. (אופיר סער)

17:36: מור חוזז הושאל ממכבי פתח תקוה להפועל ניר רמת השרון מהלאומית. (איציק יצחקי)

שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה. קובי אליהו
ירד ללאומית. דני פרדה/קובי אליהו

17:35: מכבי חיפה ממתינה לטופס השחרור של ורמוט ממכבי תל אביב והוא צפוי לחתום לשנה וחצי, אחרי שמיטש גולדהאר החליט לשחררו ולא להשאילו. (איציק יצחקי ויניב טוכמן) לידיעה המלאה

17:21: טוטו תמוז לא מעוניין כרגע לחתום בהפועל תל אביב ונותן עדיפות להפועל חיפה. הדברים יוכרעו בשעה הקרובה כשגם החתימה שלו בהפועל חיפה תלויה בבדיקות הרפואיות. (עמית גולדשטיין)

17:20: מוחמד גדיר חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים וחצי בהפועל באר שבע. (איציק יצחקי) לידיעה המלאה

17:18: התקדמות בעסקת גילי ורמוט. מכבי חיפה מנסה להחתימו ברגע האחרון, אך עדיין אין שום סיכום והירוקים ממתינים למכבי תל אביב. גורם במועדון: "עדיין מתנהל משא ומתן". (איציק יצחקי)

16:58: מכבי נתניה מסרבת לשחרר את מילאן סמיליאניץ' להפועל כפר סבא. נתניה רוצה פיצוי כספי, כפר סבא מסרבת. (יניב טוכמן)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. מוחמד גדיר בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:48: רז רחמים, השוער השלישי של הפועל באר שבע, הושאל להפועל אשקלון מהליגה הלאומית עד תום העונה. גם אור עלוואה שחזר מפרישה, ואיל מריסאת ששיחק בעירוני קרית שמונה ולירון שירי חתמו. (איציק יצחקי ועמית גולדשטיין)

16:43: טאלב טואטחה נשאר במכבי חיפה. בשיחה שהתקיימה בין נציגי השחקן למועדון הוחלט שהמגן יישאר ולא יעזוב למכבי תל אביב, שגילתה בו עניין. נכון לעכשיו, גם עסקת ורמוט תקועה. (איציק יצחקי)

16:26: נסגרה העברתו של הקשר/חלוץ מוטי מלכה מהפועל נצרת עילית למכבי נתניה. (יניב טוכמן)

16:23: הבלם גל ספיר נפרד מבית"ר תל אביב רמלה, אך למרות שסיכם בהפועל רמת גן חתם לבסוף במכבי אחי נצרת ויצטרף למאמנו בעבר ניסן יחזקאל. (אופיר סער)

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. קובי אליהו
אין עסקה. טואטחה/קובי אליהו

15:56: פערים במו"מ בין אייל משומר להפועל תל אביב. כרגע הסיכויים שיעבור נמוכים. אם יישאר במכבי חיפה, נשקלת אפשרות שיחזור לסגל של רוני לוי. (איציק יצחקי)

15:44: הפועל כפר סבא מגבירה את המאמצים לצרף את דידייה ברוסו מהפועל רמת גן. האורדונים טוענים שמדובר בשחקן הטוב בליגה הלאומית ודורשים פיצוי גבוה. בקבוצה מהשרון עדיין לא החליטו האם להיענות לדרישה. (יניב טוכמן)

15:40: החלוץ הרומני מירצ'ה אקסנטה נחת בישראל בשעות הצהריים מתוך כוונה לחתום במכבי נתניה, אבל בין הצדדים קיימים פערים. אקסנטה דורש חוזה לעונה וחצי בתנאים שאינם מקובלים על נתניה. נועלת הטבלה הבהירה שאם הוא לא יקבל את הצעתה בזמן הקרוב הוא לא יחתום, ואקסנטה בן ה-28 ביקש שהות למחשבה. (יניב טוכמן)

15:32: בסכנין מבינים שיהיה קשה להחתים את אדריאן הורדוביי והחליטו לנסות להחתים חלוץ ישראלי. אם ברק בדש ישוחרר מהפועל רעננה, הקבוצה של יוסי אבוקסיס תנסה להחתים אותו. (שלמה וייס)

15:27: הפועל קטמון הודיעה על צירופו של אופיר חמו מהפועל ראשון לציון (אור שקדי)

מירצ'אה אקסנטה במדי טימישוארה ב-2011. EuroFootball, GettyImages
קשיים במו"מ עם נתניה. אקסנטה/GettyImages, EuroFootball

15:13: השחרור הבינלאומי של המגן השמאלי הברזילאי וונדרסון, הגיע למשרדי בני סכנין. ראשי המועדון לא רוצים להקפיא את איגור יובאנוביץ' וינסו להגיע איתו לסיכום על התרת חוזהו (שלמה וייס)

14:56: בני לוד מהליגה הלאומית פנתה לאדריאן הורדוביי הרומני. בני סכנין שבמדיה הוא נבחן לאחרונה, מעוניינת בו, אבל בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה בגלל שמבינים שיצטרכו להקפיא את אחד מהזרים כדי להחתימו. (שלמה וייס)

14:40: חמזה בארי כנראה יעבור להפועל תל אביב ויהפוך לזר החמישי שלה. מכבי נתניה ניסתה למצוא לקשר הגמבי קבוצה אחרת, אבל לא הצליחה. אם העסקה תצא לפועל, הפועל תל אביב תשאל אותו עד סוף הוענה עם אופציית רכישה תמורת 900 אלף יורו. (עמית גולדשטיין)

14:32: בני יהודה שרוצה להחתים חלוץ ישראלי, שוקלת לפנות להפועל רעננה בנוגע לברק בדש. לחלוץ הוותיק חוזה לשנה וחצי נוספות בקבוצה מהשרון. (אורן קורנפלד)

ברק בדש שחקן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לשכונה? בדש/אדריאן הרבשטיין

14:05: האם טוטו תמוז יחזור להפועל תל אביב? במקביל לשיחות עם הפועל חיפה, נעשו גם גישושים חוזרים בין הקבוצה ממתחם חודורוב לסוכנו של החלוץ, רונן קצב. הוא עצמו מעדיף את האופציה של הפועל תל אביב (עמית גולדשטיין) לידיעה המלאה

13:45: פיפ"א הודיעה להתאחדות לכדורגל של רוסיה שעליה להנפיק מידית את השחרור הבינלאומי של חסן אבו זייד ושמבחינתה הוא שחקן בני יהודה לכל דבר. (אורן קורנפלד) .לידיעה המלאה

13:36: בית"ר ירושלים השלימה את עסקת ארסניו ולפורט. ההולנדי חתם עד סוף העונה. (אופיר סער) לידיעה המלאה.

13:31: בן אלגרבלי שאמור להיות מושאל מהפועל תל אביב להפועל ראשון לציון, עבר בסופו של דבר לבני יהודה. הוא הושאל לעונה וחצי. (אורן קורנפלד)

טוטו תמוז שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
פניית פרסה? תמוז/קובי אליהו

13:24: לוקאס כהן, קשר יהודי-ארגנטינאי שהשתייך לדפורטיבו מרלו ולאחרונה עלה ארצה, חתם בהפועל עכו. (עמית גולדשטיין)

13:22: רומאריו פירס חתם במכבי חיפה, אליה הוא עובר ממכבי נתניה. הברזילאי חתם עד סוף העונה עם אופציה לשנתיים נוספות (לידיעה המלאה). עוד אצל הירוקים מהכרמל: אם טאלב טואטחה יעזוב, תיתכן פנייה לגל שיש או שמואל שיימן. (איציק יצחקי)

13:14: הפועל חיפה פנתה לטוטו תמוז שמחפש קבוצה חדשה אחרי שהוא שוחרר מפטרולול פלוישט. (שלמה וייס)

12:57: מור שקד שהיה אמור לעבור ממכבי פתח תקוה להפועל קטמון, יישאר לבסוף במלאבס. שקד נפצע במהלך גמר גביע הטוטו אתמול והוא צפוי לעבור ניתוח בקרסול. (אורן קורנפלד)

12:52: מכבי יבנה מהליגה הלאומית צירפה את הקשר יניב שגב מהפועל ניר רמת השרון ואת המגן/קשר רותם גולן, מקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה. (אופיר סער)

רומאריו פירס, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
תחנה שנייה בישראל. פירס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

12:41: קשיים גדולים בחזרתו של אופיר מרציאנו לארץ. השוער כנראה לא יספיק לחזור עד הערב כדי לעבור בדיקות רפואיות על פי דרישת תקנון ההתאחדות ולא יספיק להירשם במ.ס אשדוד או בקבוצה אחרת בארץ. בנוסף קיים גם פער כספי בין מה שאשדוד מוכנה לתת לבין החוזה של מרציאנו במוסקרון והדבר לא ניתן כרגע לגישור. (יניב טוכמן)

12:32: מ.ס אשדוד צירפה את החלוץ סליו טארבלי, שפתח את העונה בבית"ר תל אביב רמלה. עמיר תורג'מן שמונה לאחרונה למאמן האחרונה, רוצה להחתים בלם זר. (יניב טוכמן)

12:19: הפועל כפר סבא מפעילה מכבש לחצים כדי לצרף את דידייה ברוסו מהפועל רמת גן. הקבוצה משהה את השיחות על מילאן סמיליאניץ' כי ההעדפה הברורה היא להחתים את השחקן מחוף השנהב, ובמועדון מקווים לסגור את העסקה בשעה הקרובה. אגב, ברוסו אמור לעמוד בפני בית הדין של ההתאחדות ולספוג עונש השעייה של מספר משחקים עקב התנהגות בלתי ספורטיבית בעקבותיה ספג כרטיס אדום. (יניב טוכמן)

12:17: הפועל עכו סירבה להצעת הפועל חיפה לטרייד: אמיר אבו ניל תמורת אליאור סיידר. (עמית גולדשטיין)

דידייה ברוסו שחקן הפועל רמת גן (שמאל) מול הפועל כפר סבא. קובי אליהו
נתניה וכפר סבא בעקבותיו. ברוסו/קובי אליהו

12:16: מכבי נתניה משהה את העברתו של חמזה בארי להפועל תל אביב ומחפשת קבוצה אחרת שתקלוט אותו. עדיין קיימת אפשרות שהקשר הגמבי יישאר בנתניה עד סוף העונה. (עמית גולדשטיין)

12:01: הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד יתחלקו שווה בשווה בעלות שכרו של משה אוחיון עד תום העונה. מדובר בסכום כולל של 240 אלף שקלים. אשדוד לא תעביר כסף, אלא תקזז אותו מהתשלומים שהיא מקבלת מהפועל תל אביב על עופר ורטה. (יניב טוכמן)

11:55: עסקת העברתו של רומאריו פירס ממכבי נתניה למכבי חיפה צפויה להיחתם בשעות הצהריים אחרי שהברזילאי סיכם אצל הירוקים. (איציק יצחקי)

11:54: מכבי פתח תקוה מנסה לבצע מהלך של הרגע האחרון בניסיון להחזיר את לידור כהן לקבוצה. השחקן הביע נכונות להצטרף, אבל אלי טביב נכון לעכשיו לא מסכים לשחררו. (אורן קורנפלד)

חמזה בארי מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
עדיין לא עוזב. חמזה בארי/יוסי ציפקיס

11:53: גל שיש שוב מועמד להפועל תל אביב בה הוא גדל. סוכנו של המגן השמאלי, דודו דהאן, מחפש לו קבוצה חדשה והאדומים הם המועמדים הבולטים לצרף אותו. (עמית גולדשטיין)

11:30: מכבי נתניה מנסה לצרף את מוטי מלכה מהפועל נצרת עילית. (אופיר סער)

11:17: בבני סכנין ממתינים בציפייה דרוכה לשחרור הבינלאומי של המגן השמאלי וונדרסון כדי להעבירו בבקרת התקציבים. (שלמה וייס)

11:11: אחרי שקיבלה תשובה שלילית בנוגע לעדן בן בסט, הפועל חיפה מנסה לצרף לשורותיה את שלומי ארבייטמן מהפועל באר שבע או דובב גבאי מבית"ר ירושלים. (שלמה וייס)

מוטי מלכה שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
חוזר לליגת העל. מוטי מלכה/אדריאן הרבשטיין

11:08: הפועל עכו שחררה את הקשר שאדי שעבאן. דור ג'אן שכבר שוחרר ביום ראשון, הצטרף לבית"ר רמלה תל אביב. (עמית גולדשטיין)

11:06: הקשר-חלוץ אור חסידים הושאל מהפועל תל אביב להפועל אשקלון מהליגה הלאומית. (עמית גולדשטיין)

11:01: יובל אבידור יחתום בשעה הקרובה בבני סכנין. החלוץ כבר סיכם את תנאיו וצפוי לערוך היום אימון בכורה. (שלמה וייס)

10:46: זאביק חיימוביץ' מסרב לעבור בשלב זה להפועל רמת גן, דבר שמונע את צירופו של דידייה ברוסו למכבי נתניה. רמת גן רוצה כסף ושני שחקנים תמורת ברוסו, הראשון הוא משה לוגסי והשני בלם. בנתניה מעדיפים להשאיר את ירין חסן ולשחרר את חיימוביץ', אך הוא כרגע מסרב. (יניב טוכמן)

אייל משומר מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הפועל תל אביב גיששה. משומר/יוסי ציפקיס

10:44: העברות בליגה הלאומית: עירוני קרית גת צירפה את ירו בלו ואת ייבגני סידורנקו שעבר אליה מהפועל נצרת עילית. החלוץ הניגרי אודוקפה אוגוגו חתם במכבי הרצליה. (עמית גולדשטיין)

10:30: האם מתבשלת אחת מההפתעות של חלון ההעברות הנוכחי? הפועל תל אביב גיששה אצל אייל משומר. המגן הימני יעזוב את הירוקים אחרי 10 שנים? לעומת זאת, שמעון אבוחצירה החליט להישאר במכבי חיפה עד סוף העונה. כרגע במועדון עדיין לא מתכוונים להחזיר אותו לפעילות. (איציק יצחקי)

10:12: הפועל עפולה פנתה לבית"ר ירושלים בבקשה לשאול את הקשר-חלוץ עומר נחמני עד סוף העונה. (עמית גולדשטיין)

10:11: לנרי קהינדה עבר בבקרה והצטרף רשמית להפועל עכו. עדנאן זהירוביץ' שוחרר מהקבוצה. (עמית גולדשטיין)

לנרי קהינדה שחקן הפועל כפר סבא מאוכזב. מגד גוזני
רשמית בעכו. לנרי קהינדה/מגד גוזני

10:02: בן אלגרבלי מהפועל תל אביב צפוי להיות מושאל להפועל ראשון לציון עד לסיום העונה. החלוץ אייל דנין הושאל להפועל ניר רמת השרון. (עמית גולדשטיין)

9:57: הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה פנו שוב לבית"ר ירושלים בניסיון להשאיל את לידור כהן ו/או דובב גבאי. בבית"ר מסרבים. (אופיר סער)

9:50: נחשפים פרטים על חוזהו של מוחמד גדיר. החלוץ ירוויח כ-200 אלף יורו בעונה וצפוי לשדרוג בכל שנה. (איציק יצחקי).

9:49: הפועל רמת גן פנתה לבני סכנין בניסיון להעביר אליה את דיוגו קאצ'ובה וצחי אליחן. (שלמה וייס).

שחקן בית"ר ירושלים, דובב גבאי, לפני שחקן מכבי נתניה, ירין חסן. ברני ארדוב
מבוקש. גבאי/ברני ארדוב

9:44: בני סכנין תחדש את הניסיונות להחתים את סיראז' נסאר או רמזי ספורי. הפועל תל אביב סירבה לשחרר אותם לאחרונה, אבל בסכנין מקווים ששורת ההחתמות במתחם חודורוב, תאפשר לאחד מהם להשתחרר. (שלמה וייס)

9:40: בית"ר ירושלים אישרה לנס זמיר ועומר נחמני לעזוב. השניים מנהלים מגעים עם כמה קבוצות. (אופיר סער)

9:36: בבני סכנין מתלבטים האם להחתים את החלוץ אדריאן הורדוביי. אם הנבחן הרומני יצטרף, דיוגו קאצ'ובה ישוחרר מהקבוצה. אמיר חלאיילה ביקש להשתחרר להפועל ניר רמת השרון מהלאומית, אבל בשלב זה נתקל בסירוב. (שלמה וייס)

9:03: מיטש גולדהאר עדיין לא אישר את עסקת ההעברה של גילי ורמוט ממכבי תל אביב למכבי חיפה ונכון לעכשיו היא תקועה. (איציק יצחקי)

שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט, מול שחקן בני יהודה, שון גולדברג. ברני ארדוב
העסקה מתעכבת. ורמוט/ברני ארדוב

8:52: בליגה הלאומית השוער גיא סאלם עבר מבית"ר תל אביב רמלה להפועל ירושלים. (איציק יצחקי)

8:42: סיכוי נמוך שטאלב טואטחה יעבור למכבי תל אביב. למרות ההצעה של קרויף וביין, מסתמן כי השחקן יעזוב רק בקיץ. אם לא יהיו הפתעות ולחיפה לא תהיה אלטרנטיבה טובה ממנו הבוקר, רומאריו פירס יחתום היום. גילי ורמוט צפוי לקבל את ברכת הדרך ממיץ' גולדהאר ולעבור רשמית לירוקים. (איציק יצחקי)

8:37: נמניה ניקוליץ' המונטנגרי חתם בהפועל תל אביב לשנה וחצי (עמית גולדשטיין). לידיעה המלאה

8:31: אחרי משא ומתן ארוך, מוחמד גדיר יעבור היום רשמית להפועל באר שבע. הבוקר הוא יגיע לבדיקות רפואיות ויחתום לשלוש וחצי שנים. בבאר שבע אמרו: "הוא בדיוק מה שחיפשנו". (איציק יצחקי)

נמניה ניקוליץ' שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוד WELCOME. ניקוליץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי הפועל תל אביב

8:29: הפועל רעננה לא צפויה לבצע רכש ביום האחרון של ההעברות, כשרוסלן ברסקי, קשרה של בית"ר רמלה תל אביב שהיה מועמד להצטרף כעת, עשוי להגיע רק בקיץ. רועי עטר עבר להפועל לנצרת עילית. (אורן קורנפלד)

8:15: המשימה העיקרית של בני יהודה היום תהיה להמשיך להפעיל לחץ כדי לקבל את שחרורו הבינלאומי של חסן אבו זייד, שעדיין מחכה. בימים האחרונים מתעסקים במועדון בעיקר בסוגיה הזו וחוששים מהאפשרות שהקשר לא יוכל להצטרף. בכל מקרה, בני יהודה תנסה לצרף חלוץ ישראלי, כאשר שני השמות שעל הפרק הם שחר הירש ממכבי חיפה ודובב גבאי מבית"ר ירושלים. (אורן קורנפלד)

8:00: אחרי החתמתו של רועי גורדנה, מכבי פתח תקוה לא צפויה לבצע רכש נוסף, זאת למרות שאבי לוזון אמר אתמול בסיום גמר גביע הטוטו שהקבוצה ניסתה ב-24 השעות האחרונות לצרף את מוחמד גדיר. (אורן קורנפלד)

7:37: מכבי נתניה והפועל כפר סבא נאבקות על שירותיו של כוכב הפועל רמת גן, דידייה ברוסו (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully