וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי והפועל ראשון לציון העפילו לגמר גביע המדינה

דרבי בגמר: הצהובים השוו בשנייה האחרונה של הזמן החוקי וניצחו את נס ציונה בהארכה 35:36. גם האדומים נזקקו להארכה בשביל לעבור את אס"א תל אביב עם 32:35

שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד יואב נאמן. נמרוד סונדרס
בקושי, אבל מכבי ראשון לציון בגמר. יואב נאמן/נמרוד סונדרס

מכבי ראשון לציון, מוליכת הטבלה בליגת העל בכדוריד, העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר הגביע לאחר ניצחון דרמטי 35:36 בום הארכה על נס ציונה.

הצהובים הובילו לאורך רוב ההתמודדות וירדו להפסקה ביתרון 13:16, אבל במחצית השנייה נס ציונה נשארה בתמונה ולקראת הסיום הצליחה לחזור לשוויון. 20 שניות בלבד לבאזר, נס ציונה התקרבה לסנסציה לאחר שמילוש בואישיץ השלים מהפך, אבל עם שנייה אחת בלבד על השעון עמית סטלמן קבע הארכה. בתוספת הזמן המשחק הצמוד נמשך, עד שבסופו של דבר דור קלדרון הצעיר כבש את שער הניצחון הדרמטי. רנאטו ווגרניץ הוביל את ראשון לציון עם 13 שערים, בואישיץ כבש 14 לנס ציונה.

בחצי הגמר השני, הפועל ראשון לציון ניצחה 32:35 את אס"א תל אביב, גם כן בהארכה. האדומים ברחו בפתיחה ל-0:4, אבל אס"א חזרה והמחצית הסתיימה רק ב-13:15. משם המשחק הפך לצמוד, עד ששער של אבישי סמולר קבע 27:27 בתום הזמן החוקי. בהארכה, ראשון ברחה במהרה ליתרון של שלושה שערים ומשם כבר לא עצרה בדרך לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully