וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב: "אנחנו עדיין בתמונת העלייה, המשחק חשוב לביטחון"

2.2.2016 / 17:34

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול אולימפיה לובליאנה ביורוקאפ (ד', 21:30, ספ' 5) ותנסה להתאושש מרצף שני הפסדים, הפורוורד אופטימי. סדריק סימונס יקבל דקות, מועמדותו של שון ג'יימס תיבחן

one

מכבי תל אביב תתמודד מחר (ד', 21:30, ספורט 5) בחוץ מול אולימפיה לובליאנה במסגרת המחזור החמישי של היורוקאפ. הצהובים, שהפסידו את שני משחקי היורוקאפ האחרונים מול קאזאן, רוצים לשוב אל מסלול הניצחונות ויערכו היום שני אימונים. יוגב אוחיון, שעבר טיפולים בקרסול בקרואטיה, הצטרף לקבוצה. בריאן רנדל הפצוע נותר בארץ. דרגאן בנדר הצטרף והחל באימונים חלקיים.

סדריק סימונס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל דקות ראשונות. סדריק סימונס/ברני ארדוב

במכבי יבחנו במשחק את יכולתו של סדריק סימונס, אך במקביל לא שוללים את הצטרפותו של שון ג'יימס. כזכור, ג'יימס אקס מכבי תל אביב, הגיע למשחק ביום ראשון מול ראשון לציון, שוחח עם ראשי מכבי והביע רצון רב לחזור לקבוצה. השחקן יחל להתאמן עם הצהובים וינסה להוכיח שהוא בכושר משחק. עם זאת, יש לציין כי ישנם חילוקי דעות לגבי צירופו לקבוצה, כשלא כולם בצוות המקצועי משוכנעים כי ג'יימס צריך להצטרף.

איתי שגב אמר לקראת המשחק מחר: "אנחנו אחרי שני הפסדים, אבל אנחנו עדיין בתמונת העלייה ומכוונים לשם. הפסדנו את שני המשחקים האחרונים והמשחק מאוד חשוב לביטחון שלנו. אנחנו רוצים לבוא, לשחק טוב, לעשות את הדברים שלנו ולחזור עם ניצחון. לובליאנה קבוצה צעירה שמשחקת בצורה שונה ממה שאנחנו מכירים. נצטרך לעשות את ההתאמות ובעיקר להיות מאוד אגרסיביים".

שגב התייחס לשינויים בקבוצה והצטרפותם של אלייז'ה מילסאפ וסדריק סימונס: "יש להם הרבה ידע בכדורסל, הם יכולים לתרום לנו המון. הם השתלבו טוב במרקם הקבוצתי ממה שראיתי עד עכשיו, הם יוסיפו לנו דברים טובים".

על הביקורות של ז'אן טבק על ההגנה של מכבי אמר השחקן: "לפני שהוא אומר לכם את הביקורת, הוא אומר את זה לנו בפנים וזו אחת המעלות שלו, שהוא אומר לנו את הדברים פנים מול פנים. אנחנו שומעים ולומדים ונשתפר מפה". על גל מקל לקבוצה אמר שגב: "גל עושה עבודה מדהימה בשבילנו ואני שמח שגם לי יוצא ליהנות מזה מדי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully