וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: השחרור של אבו זייד הגיע עם פרט קריטי שגוי, פיפ"א מעורבת

2.2.2016 / 14:35

הכתומים בתסבוכת מכיוון ששחרורו של הקשר שסיכם הגיע מרוסיה, אבל על הטופס מופיעה הקבוצה הלא נכונה: במקום טורפדו ארמביר הופיעה טורפדו מוסקבה. כל עוד הטעות לא תתוקן, אבו זייד לא יוכל להירשם

one

בני יהודה בצרות: ככל שחולף הזמן, מתעכב רישומו של חסן אבו זייד, שסיכם כבר לפני למעלה משבוע בקבוצה, אך עדיין לא מורשה לשחק בה באופן רשמי. שחרורו של השחקן מההתאחדות הרוסית הגיע לפני מספר ימים, כאשר על טופס השחרור חלה טעות שמעכבת את הפיכתו לשחקן בני יהודה. בסעיף שבו מופיעה הקבוצה המשחררת נכתב כי מדובר בטורפדו מוסקבה, ולא טורפדו ארמביר, הקבוצה שבה הוא אכן שיחק. הפרט הזה הוא מה שמעכב את רישומו של אבו זייד.

בבני יהודה מנסים כבר מספר ימים ליצור קשר עם קבוצתו הרוסית ועם ההתאחדות, אבל נכון לעכשיו הטעות הזו לא תוקנה, והכתומים מבינים שהם חייבים להשלים את המהלך עד למחר כדי שצירופו יקבל משנה תוקף. בבני יהודה עירבו את פיפ"א כדי שתפעיל לחץ לתיקון הטעות כמה שיותר מהר. הקשר מצידו ממשיך להתאמן עם הקבוצה, אבל אם בימים האחרונים הייתה קיימת אופטימיות אצלו ואצל ראשי הקבוצה, נכון לעכשיו כלל לא בטוחים שניתן יהיה לרשום את אבו זייד בזמן.

במקביל פועלת הקבוצה לצירופו של חלוץ. בקבוצה הבינו שיהיה קשה מאוד לצרף את שחר הירש, שכן מכבי חיפה עומדת על כך שהשחקן יישאר אצלה. בנוסף, נבדקת גם האפשרות לצרף את דובב גבאי, חלוצה של בית"ר ירושלים, אבל בבני יהודה חוששים ששכרו לא יאפשר לצרף אותו.

לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא בשבת, בני יהודה תקבל בחזרה לסגל את הקפטן שלה איציק עזוז, שהתאושש מהפציעה שמנעה ממנו לשחק נגד עירוני קרית שמונה. עזוז שב היום לאימונים וההערכה היא שהוא יהיה כשיר להתמודדות.

חסן אבו זייד מכבי פתח תקוה מול אור אוסטווינד הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישחק בבני יהודה? אבו זייד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully