וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "לא יכולה לנצח בכל משחק. אני לא רובוט"

אנג'ליק קרבר זכתה באליפות אוסטרליה אחרי שהדהימה את סרינה ותעלה למקום השני בעולם: "חלום חיי התגשם, זה משוגע". סרינה: "אם לא אני, לפחות היא". וגם: כל המספרים מהמשחק ההיסטורי

קרבר והגביע/רויטרס

אנג'ליק קרבר ביצעה היום (שבת) סנסציית ענק כשגברה 3:6, 6:4, 4:6 על סרינה וויליאמס וזכתה בגרנד סלאם הראשון בקריירה שלה. הגרמניה מנעה מהאמריקאית גרנד סלאם מספר 22 בקריירה, שהייתה משווה אותה לשטפי גראף עם שיא כל הזמנים. הגרמניה מצידה, רשמה זכייה ראשונה של טניסאית גרמניה זה 22 שנים, מאז עשתה זאת גראף ב-1994.

אנג'ליק קרבר, שתעלה למקום השני בעולם, אמרה אחרי הזכייה: "כל הכבוד לסרינה. היא השראה לילדים, אלופה אמיתית ואני מברכת אותך על כל הקריירה המופלאה שלך. תודה לכל נותני החסות ולמארגנים של הטורניר. בסיבוב הראשון כבר הייתה עם נקודת משחק נגדי ויצאתי מזה. כבר הייתי על המטוס בגרמניה ועכשיו אני כאן. החלום שלי התגשם, עבדתי קשה מאוד. אני אלופת גרנד סלאם, זה משוגע. הקבוצה שלי, אני מודה לה, הם החיים שלי. הם עשו עבודה נהדרת, תודה למשפחה ולחברים, הם צופים בי בבית ואני חושבת שאני ברת מזל. תודה לכל האוהדים מסביב לעולם, נהניתי מהשבועיים הללו, הם הטובים בחיי. אלו האוהדים הטובים בעולם, נתראה בשנה הבאה, תודה רבה".

סרינה וויליאמס אמרה אחרי המשחק: "אני מברכת את אנג'י, שמחה בשבילה ואני מקווה שהיא נהנית מהרגע הזה. אני רוצה להודות לצוות שלי על החודש האחרון. תודה לקהל על כל התמיכה, זה היה כיף מאוד. נהניתי ותודה רבה לכולם".

במסיבת העיתונאים החמיאה סרינה ליריבתה: "היא שיחקה כל כך טוב. יש לה גישה שהרבה אנשים יכגולים ללמוד ממנה, תמיד נשארת חיובית, אף פעם לא מוותרת. זה מאוד מעורר השראה. היא באמת ילדה טובה. אם אני לא יכולתי לנצח, אני שמחה שהיא ניצחה". האמריקאית הודתה ש"פספסתי הרבה כדורים היום, כשעליתי לרשת. היא נתנה מכות נהדרות בכל פעם. בחרתי בחבטות הלא נכונות בכל פעם שעליתי לרשת. אנסה ללמוד מזה". סרינה אמרה ש"מצפים ממני לנצח בכל משחק, בכל פעם. אומנם הייתי שמחה להיות רובוט, אבל אני לא. אני עושה את המיטב שלי, מנסה לנצח בכל משחק, בכל נקודה, בכל יום בחיי. אבל מבחינה מציאותית, אני לא יכולה. אולי מישהו אחר יכול, אני לא".

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
קרבר והגביע הקדוש/GettyImages

הקנצלרית של גרמניה אנגלה מרקל הגיבה לזכייה ואמרה: "עם הניצחון הזה לא רק הגשמת את החלום שלך, אבל גם את התקוות של מיליוני אוהדי טניס שחיכו לזכייה גרמנית בגרנד סלאם במשך 17 שנה, מאז שטפי גראף. היה מרתק לראות כמה רגועה ושלווה היית בגמר, והצלחת לנצח את השחקנית הכי טובה בעולם. אני מקווה ומאמינה שתיהני מהניצחון הזה בצורה המירבית ותמשיכי לקבוע הישגים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

המספרים

* קרבר תעלה למקום השני בעולם, אחרי סרינה וויליאמס

* קרבר הייתה מדורגת שביעית בטורניר. המדורגת שביעית האחרונה שזכתה בטורניר - סרינה וויליאמס ב-2005.

* קרבר היא אחת מ-5 נשים בלבד בהיסטוריה שניצחו בטורניר כשהיו מדורגות מחוץ לחמישייה הראשונה בעולם.

* קרבר היא הגרמנייה הראשונה שזוכה בטורניר מאז שטפי גראף בשנת 1994.

* קרבר היא השמאלית הראשונה שזוכה בטורניר מאז מוניקה סלש ב-1996.

* סרינה וויליאמס לא הפסידה מערכה בטורניר עד שפגשה את קרבר.

* סרינה וויליאמס ספגה הפסד ראשון בקריירה בגמר אוסטרליה לאחר שישה ניצחונות.

* סרינה הפסידה לראשונה בגמר גרנד סלאם אחרי שמונה ניצחונות רצופים. באופן כללי, סרינה ניצחה ב-15 גמרים רצופים.

* סרינה ירדה למאזן של 5:21 בגמר גרנד סלאמים.

* קרבר היא השחקנית הרביעית שמנצחת את סרינה וויליאמס בגמר גרנד סלאם.

הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully