וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה גדולה: נבחרת גרמניה עלתה לגמר אליפות אירופה בכדוריד

הגרמנים הצליחו לאזן את המשחק מול נורבגיה 19 שניות לתום הזמן החוקי ולכבוש את שער הניצחון 5 שניות לסיום ההארכה כדי לנצח 33:34. בגמר הם ייפגשו את ספרד או קרואטיה

טוביאס רייכמן נבחרת גרמניה בכדוריד. Adam Nurkiewicz, GettyImages
גרמניה עלתה אחרי דרמה גדולה. רייכמן כיכב/GettyImages, Adam Nurkiewicz

נבחרת גרמניה העפילה הערב (שישי) לגמר אליפות אירופה בכדוריד אחרי ניצחון דרמטי ביותר, 33:34 משער בשניות הסיום של ההארכה מול נבחרת נורבגיה במשחק שנערך בקראקוב, פולין.

עבור הגרמנים, אלופי העולם מ-2007, מדובר בהעפלה שלישית בתולדותיהם לגמר אליפות אירופה וראשונה מאז זכו בטורניר ב-2004. הנורבגים האומללים היו קרובים מאוד לעלייה היסטורית לגמר, אך ייאלצו להסתפק במחמאות וינסו לזכות לפחות במדליית ארד ראשונה בתולדותיהם ביום ראשון הקרוב.

גרמניה פתחה היטב ועלתה ל-5:9 תוך רבע שעה, אבל הנורבגים לא ויתרו וסיימו את המחצית בפיגור שער אחד בלבד, 14:13. הדרמה הגדולה נמשכה אחרי ההפסקה, כאשר אף נבחרת לא עולה ליותר משני שערי יתרון. חמש דקות לסיום, הנורבגים כבשו ועלו ל-26:27, אבל 19 שניות לבאזר, רון דהמקה איזן והמשחק הלך להארכה, שם, חמש שניות לסיום, קאי הפנר הכריע. טוביאס רייכמן הוביל את הגרמנים עם 10 שערים ב-100 אחוזי דיוק. כריסטיאן ביורנסן סיים עם שמונה שערים בנורבגיה.

במשחק השני (22:00) ייפגשו ספרד וקרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully