וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הנבחרת לא תמנה מאמן עד קרואטיה. חזן צפוי לאמן

28.1.2016 / 10:37

לפחות שלושה מבין ארבעת המאמנים המובילים לתפקיד – לוי, לוזון, בן שמעון ואוחנה, יתבקשו להופיע בפני הוועדה עם מצגת. אפשרות: המאמן ימונה לשנתיים בלבד, עם שכר מוגבל. מאמן הנערים יעמוד כנראה על הקווים כמאמן זמני באוסייק

מאמן נבחרת הנערים של ישראל, אלון חזן. GettyImages
מקבל כרגע עדיפות. אלון חזן/GettyImages

נבחרת ישראל לא צפויה למנות מאמן עד משחק הידידות נגד נבחרת קרואטיה ב-23 במרץ, כך עולה מתוך שיחות פנימיות שקיימו חברי ועדת האיתור בימים האחרונים. מי שצפוי לשמש כמאמן זמני הוא מאמן נבחרת הנערים, אלון חזן. תחילה התלבטו בהתאחדות מי ממאמני הנוער יעמוד על הקווים, אבל בשל העובדה שאריק בנאדו ואלי אוחנה מאמנים במהלך השבוע, חזן מקבל כרגע עדיפות על פני עופר פביאן.

כזכור, ארבעת המאמנים המועמדים לאימון הנבחרת הם אלישע לוי, גיא לוזון, רן בן שמעון ואלי אוחנה. לתקציב יהיה משקל מכריע בבחירת המאמן הבא, כשלמאמנים יובהר כי לא בטוח שיוכלו לקבל את השכר שהם הרוויחו בקבוצה האחרונה שלהם. ההערכה היא שלפחות שלושה מבין הארבעה הללו יגיעו להתאחדות ויציגו בפני הוועדה פרזנטציה מקצועית, עם המשנה שלהם לגבי אימון הנבחרת וקידום שחקנים צעירים. לגבי לוזון, המאמן פסל אפשרות להגיע לישראל בחודשים האחרונים אך כעת, בהתייעצות עם קרוביו, נראה כי דעתו תשתנה אם לא יקבל הצעה מליגות המשנה באנגליה בשבועות הקרובים.

בהתאחדות עדיין לא סגורים על נושא החוזה שיקבל המאמן וייתכן שהחוזה שיוצע לו יהיה לשנתיים בלבד, ולא לארבע שנים. גם נושא המנהל המקצועי יהיה חלק מדיוני הוועדה. ליוסי בניון הוצע להיות מנג'ר הנבחרות הצעירות וייתכן שיקבל גם תפקיד בקבוצה הבוגרת, אך זה עדיין לא השיב משום שלא ברור האם ישחק בעונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully