וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בכדוריד: ערב של הפתעות גדולות

נורבגיה הדהימה את צרפת עם 24:29 ועלתה לחצי הגמר על חשבון אלופת העולם והאלופה האולימפית. גם גרמניה, עמוסת הפציעות, בארבע הגדולות אחרי 23:25 מפתיע מול דנמרק מלאת הכוכבים

שחקני נבחרת גרמניה בכדוריד חוגגים. GettyImages
הפתעה גדולה של הגרמנים/GettyImages

ערב של סנסציות גדולות באליפות אירופה בכדוריד הערב (רביעי). נורבגיה הדהימה את אלופת העולם והאלופה האולימפית צרפת עם 24:29 במחזור החמישי והאחרון בשלב הבתים השני ועלתה לחצי הגמר. גם גרמניה עמוסת הפצועים הפתיעה כשגברה 23:25 על דנמרק החזקה ועלתה על חשבונה לארבע האחרונות בטורניר בפולין.

אנדראס וולף שוער נבחרת גרמניה בכדוריד. GettyImages
הצגה גדולה של וולף, השוער הגרמני/GettyImages

נורבגיה - צרפת 24:29

איזה ניצחון עצום לסקנדינבים, שנחשבו באופן מסורתי לחלשים ביותר מבין הסקנדינביות. נורבגיה הצליחה להדהים את צרפת החזקה בזכות משחק קבוצתי מרשים, כשקנט רובין טונסן מוביל אותה עם שישה שערים, בעוד כריסטיאן ביורנסן מוסיף חמישה שערים וארבעה שחקנים שונים כובשים ארבעה שערים כל אחד. את הצרפתים הוביל דניאל נארסיס הוותיק והטוב עם שבע שערים, אבל הוא לא קיבל עזרה משאר החברים שלו וראה את צרפת הולכת הביתה מוקדם מאוד.

גרמניה - דנמרק 23:25

עוד הפתעה גדולה שהייתה היום במשחק בוורוצלאב היה זה בו אלופת אירופה מ-2012, 2008 וזוכת מדליית הארד בטורניר הביתי ב-2014, הלכה הביתה. גרמניה, עמוסת הפצועים, פיגרה לאורך רוב שלבי המשחק מול דנמרק עמוסת הכוכבים, אבל בכל זאת גילתה הרבה אופי והצליחה לנצח 23:25. שטפן פאט הוביל את כובשי גרמניה עם שישה שערים, כשפביאן וידה מוסיף חמישה כאלה והשוער אנדראס וולף מציג משחק גדול ומציל את הגרמנים.

משחקים נוספים:
פולין - קרואטיה 37:23 (קרואטיה עלתה לחצי הגמר)
ספרד - רוסיה 23:25 (ספרד עלתה לחצי הגמר)
מקדוניה - בלארוס 30:29
שבדיה - הונגריה 14:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully