וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכננת: ורמוט וכסף תמורת טואטחה. רז כהן במעקב

27.1.2016 / 11:18

הצהובים פוזלים לכיוון המגן השמאלי ויציעו למכבי חיפה עסקה חליפין במסגרתה הוא ינחת בקרית שלום. מערך הסקאוטינג של האלופה עוקב אחרי קשר הפועל כפר סבא, שנתפס כפוטנציאל גדול

one

בווידאו: תקציר הניצחון האחרון של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב עוקבים בעניין אחר ההתפתחויות בגזרת טאלב טואטחה ומכבי חיפה וייתכן שינסו להנחית אותו בקרית שלום במסגרת עסקה במסגרתה גילי ורמוט יעשה את הדרך ההפוכה.

הצהובים מעדיפים להרוויח שחקן ישראלי עם שחרורו של גילי ורמוט ולא רק לקבל כסף מדמי העברה שלו. ההעדפה במועדון היא לערוך עסקה מול מכבי חיפה במסגרתה המגן השמאלי יעבור למכבי תל אביב, בעוד מכבי חיפה תקבל את ורמוט וסכום כסף נוסף (סכום ההעברה של ורמוט יקוזז מזה של טואטחה).

במכבי תל אביב יודעים שטואטחה וסוכניו מחזיקים בהצעות מאירופה, אך מאמינים שאם מכבי חיפה תרצה את ורמוט, ניתן יהיה להוציא לפועל את העסקה. בהנחה שטואטחה יגיע למכבי תל אביב, הוא יתחרה עם עמרי בן הרוש על עמדת המגן השמאלי כאשר בן הרוש יוכל גם לשחק כבלם.

טאלב טואטחה הודח מסגל מכבי חיפה לקראת הדרבי בגביע, ויושעה עד להודעה חדשה

בן רייכרט הפועל תל אביב מול רז כהן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
אחד לא השתלב, והשני? כהן מול רייכרט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עוקבת אחר קשר הפועל כפר סבא רז כהן שהצטיין אתמול (שלישי) בניצחון על הפועל תל אביב בגביע המדינה. מערך הסקאוטינג של מכבי תל אביב עוקב אחר מספר שחקנים ישראלים בליגה והנתונים מובאים לג'ורדי קרויף. אחד השחקנים הנמצאים תחת מעקב הוא כהן בן ה-21, שנתפס כמי שיש לו פוטנציאל גדול לעתיד.

זו בסך הכל העונה השנייה של כהן בבוגרים של כפר סבא והוא חתום על חוזה רב שנתי. הקשר האנרגטי משתייך לסגל הנבחרת האולימפית של ישראל. אתמול הוא כאמור הצטיין בניצחון על הפועל תל אביב כשכבש את השער הראשון עם כניסה חכמה לעומק ובישל את שער הניצחון עם כדור מתוחכם למאוויס צ'יבוטה.

במכבי תל אביב של קרויף הביאו בעבר גם מספר שחקנים ישראלים שלא היה ברור אם הם מתאימים למכבי. שחקנים כמו בן רייכרט, חסן אבו זייד וברק בדש הובאו לקבוצה וחלקם לא התאקלמו.

לא בטוח שכהן יצורף בחלון ההעברות הנוכחי וייתכן כי המעקב אחריו ימשך עד סוף העונה ואז תתקבל לגביו החלטה. מה שבטוח זה שבין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא קיימים יחסים מצוינים בכל הדרגים, אחרי שלנרי קהינדה ומאוויס צ'יבוטה הושאלו העונה ממכבי לכפר סבא. בכפר סבא לא יתנגדו להתקדמות של כהן אבל לא בכל מחיר.

שחקן מכבי תל אביב, אורלנדו סה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ישחק מול בית"ר? סה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

החלוץ הפורטוגלי החדש אורלנדו סה יערוך אחר הצהריים היכרות עם שחקני הקבוצה באימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל ראשון לציון בגביע המדינה. יתכן כי סה יקבל דקות ראשונות כבר מחר בכדי להכין אותו למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני.

כך או אחרת נראה כי פטר בוס ייתן למספר שחקני ספסל לפתוח בגביע בהרכב, וביניהם עדן בן בסט ואבי ריקן. עדיין לא ברור אם גילי ורמוט יהיה בכלל בסגל.

(עדכון ראשון: 9:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully