וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס - הפועל ת"א: יחזקאל ורייכרט יפתחו, אנטל בדרך לפאנדורי

השניים יפתחו ב-11 של גוטמן בשמינית גמר גביע המדינה (שלישי, 21:00, 5+ לייב), גם שיימן אמור לקבל את הקרדיט ממאמנו. הרומני הבין שלא נמצא בתכניות, יושאל לקבוצה הרומנית וישוב בקיץ

שמינית גמרמחצית26/01/2016
הפועל כפר-סבא
    1:1
      הפועל תל אביב
      one

        בהפועל כפר סבא מתייחסים ברצינות רבה למשחק הגביע מחר (שלישי, 21:00, 5+ לייב) מול הפועל תל אביב ומרגישים שאפשר להמשיך במומנטום החיובי שייצרה הגעתו של שרון מימר. המאמן כבר רושם ארבעה ניצחונות רצופים ובאימון המסכם הוא אמר לשחקנים: "אל תרפו ממה שהשגנו עד כה. אנחנו בדרך הנכונה ואין שום סיבה שלא נמשיך בה".

        כפר סבא תחסר את אורי שטרית ששבר את עצם הבריח ואת בן כוואז המורחק. ריף מסיקה עדיין לא כשיר ולא ייכלל בסגל. אוהד כהן שוב עשוי לקבל מנוחה כפי שהיה בסיבוב הקודם של הגביע. אלירן סיימון אמור לחזור להרכב אחרי פציעה ארוכה. קופות האיצטדיון ייפתחו הערב אחרי שנותרו לא מעט כרטיסים למכירה.

        שחקן הפועל כפר סבא, אלירן סיימון, מול שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. ברני ארדוב
        אמור לפתוח. סיימון/ברני ארדוב

        עם לא מעט לחצים ובידיעה שהדחה תחסל את הסיכוי להוציא משהו טוב מהעונה הזו, השלימה הפועל תל אביב את הכנותיה למשחק בשמינית גמר גביע המדינה מול הפועל כפר סבא. גם אלי גוטמן, כמו קודמיו בתפקיד, ממשיך בשינויים בהרכב הקבוצה. שגיב יחזקאל ובן רייכרט שנעדרו בגלל צבירת כרטיסים צהובים מול בני סכנין יחזרו להרכב על חשבונם של עמרי אלטמן, שייעדר כחודש וחצי, וקלאודיו בומבה המאכזב. עוד שינויים צפויים בהגנה ובקישור. שמואל שיימן יחזור לעמדת המגן השמאלי ואילו איאד אבו עביד יחזור לתפקידו המקורי במקומו של עופר ורטה שיירד לספסל. סיראז' נאסר יחזור לחולייה הקדמית כשככל הנראה משה אוחיון או לוטם זינו ישלימו את שלישיית הקישור.

        מי שלא יפתח מחר הוא ליביו אנטל, שבמשא ומתן עם פאנדורי וצפוי לעבור בהשאלה למדורגת חמישית ברומניה עד תום העונה. אנטל, שהבין כי אלי גוטמן לא מעוניין בשירותיו, פתח במגעים עם פאנדורי, ונראה כי הפועל תשתתף בשכרו עד תום העונה, אז ישוב לסגל האדום.

        שחקן הפועל תל אביב, ליביו אנטל. אדריאן הרבשטיין
        נפרד עד הקיץ הבא. אנטל/אדריאן הרבשטיין

        הרכבי הקבוצות

        שופט: מנשה משיח
        אצטדיון: כפר סבא

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully