וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומרי אלטמן הפצוע ייעדר תקופה של 3-6 שבועות

הקשר שנפגע בברכו במהלך ההפסד לבני סכנין ביום שבת, עבר בדיקה ממנה עולה שהוא סובל מקרע במיניסקוס וצריך לעבור ניתוח. המועדון יעמוד לדין בעקבות פריצת אוהד לכר הדשא בסכנין

one

קשר הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, סובל מקרע במיניסקוס וייעדר תקופה של 3-6 שבועות. אלטמן שנפצע במשחק ההפזסד 1:0 לבני סכנין ביום שבת, עבר היום בדיקת MRI ממנה עולה שהוא צריך לעבור ניתוח ארתרוסקופיה.

אלטמן כבר נפצע העונה בקרסול במהלך הניצחון 1:3 על בני יהודה בסיבוב הראשון. הוא ניסה לחזור למגרשים מהר מהצפוי ובגלל זה חלה החמרה בפציעה שלו ובסופו של דבר הוא נעדר אז כחודשיים. כעת הקשר ההתקפי לא מתכוון לקחת סיכון והוא ישוב לאימונים רק אחרי שירגיש כשיר ויתייעץ עם הצוות הרפואי.

מחר (21:00, ספורט 5) הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל כפר סבא למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. כפר סבא נמצאת בתקופה מצוינת ולפני פחות משבועיים, גברה על האדומים 0:1 בבלומפילד. המאמן אלי גוטמן יהנה מחזרתם של בן רייכרט ושגיב יחזקאל, שלא שיחקו נגד בני סכנין בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

תובע ההתאחדות, ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל תל אביב לדין בעקבות פריצה של אדם מיציע האוהדים שלה ביום שבת. לבקשת המועדון, הדיון יתקיים בשבוע הבא.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עוד פציעה ארוכה. אלטמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully