וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי תוקף את קליבלנד על פיטורי בלאט: "ההנהלה שלהם משוגעת"

מאמן דטרויט מצטרף לשורה של מאמנים שמבקרים את ההחלטה לפטר את בלאט מהקאבס: "זה מתעלה על כל שאר המקרים". כתבה ב-ESPN רומזת: השחקנים עשו לו שביתה, המפגש הראשון עם לברון היה טראומתי

אימג'בנק GettyImages

בארה"ב ממשיכים לנתח את הפיטורים של דיוויד בלאט מקליבלנד. אחרי שזכה להגנה גדולה מהקולגות שלו אחרי הפיטורים, כעת גם מאמן דטרויט סטאן ואן גנדי בוחר להגן על הישראלי, וכינה את ההנהלה של קליבלנד כ"משוגעת". כזכור, מאמן דאלאס וראש ארגון המאמנים ריק קרלייל אמר "אני נבוך בשביל כל הליגה, בושה שדבר כזה יכול לקרות, זה פשוט ביזארי".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לפחות הקולגות איתו. בלאט/GettyImages

ואן גנדי אמר ש"זה אבסורד, ואני מסכים עם קרלייל. זה מביך עבור הליגה. מבחינתי, המקרה הזה התעלה על כל המקרים של פיטורי מאמנים בתיאטרון האבסורד". הוא סיפר ששלח סמסים למאמן מיאמי אריק ספולסטרה ומאמן שארלוט סטיב קליפורד. "יש לנו עבודה, אולי, בגלל שההנהלות שלנו לא משוגעות כמו שלהם, זה הסיפור".

ואן גנדי הרחיב ואמר בציניות: "אפילו אי אפשר להגיד את הטיעון הקלוש שהבנאדם לא עמד בציפיות. אין ספק שמשהו אחר קורה שם... האם הוא הזמין את האוכל הלא נכון אחרי משחקים? האם הוא לא נתן לדיוויד גריפין מתנה ראויה לחג המולד? אני לא יודע... וזה מה שאני אומר: לאף אחד מאיתנו אין מושג מהן הציפיות מהמאמן".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, קיירי אירווינג. GettyImages
ראו בבלאט רוקי, מעולם לא כיבדו אותו. אירווינג ובלאט/GettyImages
seperator

בריאן ווינדהרסט ודייב מקמנימן המשיכו גם לנתח את הסיבות לפיטורי בלאט. "בלאט תמיד ראה את עצמו כמאמן שזכה בתארים באירופה ובנבחרת, בקריירה של 20 שנה שהפכה אותו למאמן מנוסה. השחקנים של קליבלנד, במיוחד הוותיקים, ראו בו רוקי... כבר אחרי שחתם על חזרה לקליבלנד, לברון ג'יימס לא הראה שום עניין בלפגוש את בלאט.... כשנפגשו בפעם הראשונה בניו יורק היה ברור שהכבוד של לברון אל בלאט הוא מוגבל...

"זה היה רגע טראומתי עבור בלאט. למען ההגינות יש לציין שזו לא הקבוצה הצעירה של אנדרו וויגינס שבה חתם מלכתחילה... המינוי של טיירון לו כעוזרו רק המחיש את חוסר הניסיון שלו. הוא לא הבין שיצטרך לרכוש את כבוד השחקנים, שזה לא יגיע בקלות.... לאט לאט התלונות של השחקנים על השיטה של בלאט החלו לצאת החוצה. היה מקרה ששחקן התלונן על בלאט בבריכת האימונים, והדברים נשמעו בחוזקה בכל חדר ההלבשה.

"אלו שהכירו את בלאט מאירופה, שם היה ידוע בריבים עם שחקניו, הופתעו ממה שקרה לו ואיך הוא השתנה. היה מקרה מפורסם ברוסיה שבה התעמת עם כוכביו וניפה אותם. ועכשיו כולם רואים שחקנים נובחים עליו בפסקי זמן".

seperator

במאמר נכתב איך שינויי רוטציה והחלטות של מקצועיות בלאט לפני המשחק מול גולדן סטייט בערב חג המולד הרתיחו את השחקנים. "בשיחות פרטיות הם קיללו אותו, הסוכנים שלהם התחילו להתלונן עליו מאחורי הקלעים.. בלילה אחרי בפורטלנד הם הובסו, כלל לא התאמצו מהרגע הראשון. לכנות את זה שביתה איטלקית יהיה מוגזם מדי, אבל אין ספק שקרירות אפפה את הקבוצה.... דיוויד גריפין ראה את לברון לא חוזר להגנה במשחק מול פיניקס, והעיר לו על זה. הרגע הזה רק הוריד לו את האמון בבלאט, כי זו אמורה להיות העבודה של המאמן, לא של הג'נרל מנג'ר... שני שחקנים הגיעו באיחור למשחקים, בעוד דוגמה לחוסר עקביות.

"אחרי המשחק מול הקליפרס, גריפין זיהה את חוסר השמחה בחדר ההלבשה. הוא הבין שאם הקבוצה לא תצליח, הם ישמתשו בבלאט כתירוץ. הוא החליט להתעמת עם הסוגיה. הוא הודיע לבעלים על כוונותיו, נפגש עם בלאט, פיטר אותו, וקידם את לו. לברון, לאב ואירווינג לא רצו שבלאט יפוטר. אם זה באמת היה תלוי בלברון, בלאט היה מפוטר שנה לפני. הייתה הפתעה בתזמון, אבל בחדר ההלבשה של קליבלנד, הסימנים נראו כבר תקופה ארוכה".

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully