וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.1: אנצ'לוטי רוצה את בנזמה בבאיירן מינכן

מחליפו המיועד של גווארדיולה מכין תכנית למקרה שלבנדובסקי יעזוב בקיץ, מנצ'סטר יונייטד עם הצעה גבוהה על קבאני, זידאן בהצהרה משמעותית וג'וזפה רוסי חוזר לספרד כדי לשקם את הקריירה

one

בווידאו: תקציר החמישייה של ריאל מדריד לרשת ספורטינג חיחון

העברות

* ג'וזפה רוסי, החלוץ האיטלקי בעל הקריירה עמוסת הפציעות, הושאל עד סוף העונה מפיורנטינה ללבנטה הספרדית. הוא חוזר ללה ליגה בגיל 28, אחרי שכיכב בעבר במדי ויאריאל.

* מי שהצטרף לפיורנטינה בהשאלה עד תום העונה הוא כריסטיאן טייו, שחקן הכנף בן ה-24 של ברצלונה שבחצי העונה הראשונה שיחק כמושאל בפורטו. לוויולה יש אופציה לרכוש את טייו בתום העונה.

* אראס אוזביליז, 25, קשר נבחרת ארמניה שנולד בטורקיה, הושאל לראיו וייקאנו אחרי שחתם לאחרונה בבשקיטאש.

ג'וזפה רוסי בלבנטה

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, מנצ'סטר יונייטד מכינה הצעה בסך 48 מיליון ליש"ט עבור אדינסון קבאני, חלוצה האורוגוואי של פריס סן ז'רמן.

* בצל הדיווחים על אפשרות שבכל זאת ריאל מדריד תנסה לרכוש את השוער דויד דה חאה בחלון ההעברות הנוכחי, המאמן זינדין זידאן הצהיר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא צריכים חיזוק. אני לא הולך לחפש בחוץ דברים שכבר יש לי בבית".

* בספרד טוענים כי קרלו אנצ'לוטי רוצה את קארים בנזמה בקיץ בבאיירן מינכן, זאת במקרה שהחלוץ הפולני רוברט לבנדובסקי יעזוב את הבווארים.

* אמפולי דחתה את הצעתה הראשונה של נאפולי על הבלם לורנצו טונלי, בסך 7 מיליון יורו.

* אינטר ממשיכה במאמציה להחתמת אסקיאל לאבצי, שחקן הכנף הארגנטינאי של פריס סן ז'רמן, אבל גם צ'לסי בתמונה ומוכנה להציע לו שכר של 4 מיליון יורו לעונה.

* וויסאם בן ידר, כוכבה של טולוז שהיה מועמד למארסיי, ליון וכמה קבוצות מהפרמיירליג, החליט להישאר בסגול עד תום העונה והודיע על כך באמצעות חשבון הטוויטר שלו.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי חוגג עם קרים בנזמה. AP
קארים בנזמה עם קרלו אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully