וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון דרמטי למכבי ראשון לציון בדרבי

החבורה של גלעד מאור כבר פיגרה 12:5 בפתיחה, אך ידעה לחזור ולנצח 27:28. סטויאנוביץ' התלונן על השיפוט. שישה שערים וחמישה בישולים לפומרנץ ב-21:33 של מכבי תל אביב על אשדוד

מכבי ראשון לציון בכדוריד מול הפועל ראשון לציון בכדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
הדרבי הבטיח, הדרבי קיים/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

הסיבוב השני בליגת העל לכדוריד נפתח היום (שישי) והביא איתו דרבי מרתק, ובו מכבי ראשון לציון השלימה מהפך וחזרה מפיגור של שבעה שערים במחצית הראשונה לניצחון 27:28 בדקת הסיום על יריבתה המרה. "הפרחים ליוליאן סטראט, שתי עצירות שלו שינו את הכל!" אמר גלעד מאור, שכבר ראה את קבוצתו מפגרת 12:5 בפתיחה. "אנחנו נכנסו לבור, לא משנה למה, ומי שצריך לקבל בראש יקבל, אבל הראנו אופי של קבוצה. באמת. אני גאה בשחקנים שלי".

מאמן הפועל ראשון לציון דאמיר סטויאנוביץ' סיכם: "הפסדנו את המשחק כי פספסנו זריקות חופשיות שהיינו צריכים להבקיע. האנשים החשובים על הפרקט היו היום השופטים. נתנו פייט גד מכבי, אבל לא יכולים נגדם. הם רצו להפוך את המשחק למעניין".

רנאטו ווגרינץ הצטיין עם 10 שערים, כשדיאן קנקר ואריאל רוזנטל הוסיפו 5 כל אחד.

המוליכה מכבי תל אביב לא התקשתה לרגע והביסה את הפועל אשדוד 21:33. חן פומרנץ סיפק שישה שערים וחמישה בישולים בהופעת הבכורה שלו, ואמר בסיום: "אני שמח מאוד לחזור, היה כיף לחזור לליגה. שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה לנצח משחק לא קל".

משחקים נוספים:

א.ס. רמת השרון - הפועל רמת גן 22:31
מכבי קרית מוצקין - אס"א תל אביב 37:27
א.כ נס ציונה - הפועל פתח תקוה 27:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully