וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מילסאפ על סף חתימה, אונואקו שוחרר, רנדל ייעדר כ-3 שבועות

22.1.2016 / 14:30

הגארד (1.98, 28), אחיו של כוכב אטלנטה הוקס פול מילסאפ, צפוי לחזק את הקו האחורי של הצהובים, הסנטר שוחרר כדי לפנות מקום ובשל התעקשותו על חוזה ארוך טווח. קרע בשריר הירך לפורוורד

one

אלייז'ה מילסאפ, אחיו הצעיר של כוכב אטלנטה הוקס פול מילסאפ, נמצא על סף חתימה במכבי תל אביב. כך דיווח הלילה (בין חמישי לשישי) כתב האתר SheridanHoops מייקל סקוטו. מספר עיתונאים נוספים אימתו ואישרו את הדיווח של סקוטו. אם אכן יחתום בשורות הצהובים, יהיה זה צעד מפתיע, משום שבשבועות האחרונים הם חיפשו שחקני פנים. לעומתם, מילסאפ בן ה-28 הוא גארד שמסוגל לשחק גם בעמדת הסמול פורוורד. הוא נחשב לשחקן בעל אוריינטציה הגנתית, שלא מתבלט בצד ההתקפי ומתקשה בקליעה מבחוץ. במכבי העבירו טיוטות חוזה למילסאפ ומאמינים כי יכריזו רשמית על הצטרפותו עד מחר בערב.

בשל החתימה הצפויה והתעקשותו של ארינזה אונואקו לחוזה ארוך טווח, במכבי הוחלט לשחרר את אונאקו. מי שקרוב להארכת חוזה בקבוצה הוא אייק אופייבו, זאת לאחר שהחוזה הזמני על חודש גם תם.

במכבי ממשיכים לשוחח על השינויים לעונה הבאה, לוואלה! ספורט נודע כי במכבי כבר יש החלטה עקרונית לשחרר את בריאן רנדל, בשל הפציעות המרובות מהן הוא סובל. בקבוצה קיימת הערכה רבה להתנהלותו של השחקן אולם מודעים היטב לבעייתיות בהחתמתו לעונה נוספת בשל הפציעות. גורמים המעורים בנושא הוסיפו כי רק אם השחקן, המרוויח כ- 700 אלף דולר העונה, יסכים להורדה משמעותית בחוזהו עד ל-200 אלף דולר, ייתכן שיוחלט להשאירו. בכל אופן במכבי לא מתכוונים להיכנס לשיחות או למו"מ עם השחקן עד לסיום העונה.

כזכור, היום הצהובים קיבלו בשורה רעה מכיוונו. לאחר בדיקה שעבר, מתברר כי הפורוורד שנפצע מול קאזאן סובל מקרע בשריר הירך האחורי שתגרום לו להחמיץ לפחות שלושה שבועות של פעילות.

לעמוד הוויקיפדיה של אלייז'ה מילסאפ

קוואי לאונרד שחקן סן אנטוניו ספרס מול אלייז'ה מילסאפ שחקן יוטה ג'אז. AP
הרכש החדש? מילסאפ שומר על קוואי לאונרד/AP

מילסאפ, שנחתך בתחילת ינואר מיוטה, שיחק במשך תקופה קצרה בישראל, במדי מכבי אשדוד בעונת 2013/14. בשמונה משחקים במדי הקבוצה הדרומית העמיד ממוצעים של 12.6 נקודות (42 אחוז מהשדה, 15 אחוז מהשלוש, 59 אחוז מהקו), 6.4 ריבאונדים, 1.3חטיפות, 1.5 אסיסטים וגם 2.5 איבודים. העונה שותף ב-20 משחקים ב-NBA ורשם ממוצעים של 1.8 נקודות בממוצע. בסך הכל, ברזומה שלו יש 67 משחקים בשתי עונות ביוטה, ועוד משחק עונות בליגת הפיתוח של ה-NBA, במהלכן נבחר לחמישיית ההגנה ולמשחק האולסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully