וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:3 בחוץ את מנשנגלדבאך

שערים של מרקו רויס, הנריך מחיטריאן ואילקאי גונדואן סידרו לצהובים-שחורים ניצחון מרשים מאוד בבורוסיה פארק. רפאל צימק זמנית. רק 1:1 ללברקוזן מול הופנהיים, הרטה סיימה ב-0:0 מול אוגסבורג

חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. : Martin Rose, GettyImages
השתווה לאובמיאנג בראשות טבלת הכובשים. לבנדובסקי/GettyImages, : Martin Rose

אחרי מעט יותר מחודש חזרה הערב (שישי) הבונדסליגה לפעילות עם המחזור ה-18 והמשחק בין המבורג לבאיירן מינכן. הבווארים עשו את שלהם עם 1:2. בשבת הצליחה בורוסיה דורטמונד לנצח בחוץ 1:3 את בורוסיה מנשנגלדבאך. באייר לברקוזן סיימה ב-1:1 מאכזב מול הופנהיים, האנובר הפסידה 2:1 לדרמשטאדט בבכורה של תומאס שאף, הרטה ברלין סיימה ב-0:0 ביתי מול אוגסבורג. אינגולשטאדט ניצחה 0:1 את מיינץ. שטוטגרט ניצחה 1:3 את פ.צ. קלן בחוץ.

seperator

המבורג - באיירן מינכן 2:1

הבווארים חזרו מפגרת החורף ונראה שמי שחזר כמו שצריך היה רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני כבש צמד, השתווה לפייר אמריק אובמיאנג כמוליכי טבלת השערים עם 18 כאלה כל אחד וסידר לבאיירן מינכן 1:2 "בדרבי" של הצפון מול הדרום מול הבורג שספגה הפסד שני ברציפות.

השער הראשון הגיע בדקה ה-37 לאחר שרנה אדלר הכשיל בבירור את תומאס מולר. לבנדובסקי לקח אחריות וקבע 0:1. המבורג לא ויתרה, ובדקה ה-53 גם באה על שכרה, כשכדור חופשי של ארון האנט חיפש את פייר מישל לאזוגה. צ'אבי אלונסו נגע בזה קודם לכן ודחק את זה לשערו הוא וזה 1:1. אלא שלבנדובסקי לא היה מוכן לוותר על שלוש הנקודות כל כך מהר, ובדקה ה-61 הסיט פנימה ניסיון בעיטה של תומאס מולר כדי להטעות את אדלר ולקבוע 1:2.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ז'ילואן חמאד שחקן הופנהיים. GettyImages
חמאד חוגג שער יתרון/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 3:1

אחרי שהביסה אותה 0:4 במחזור הראשון של העונה, הצליחה הקבוצה של תומאס טוכל לנצח את הסייחים גם במחזור הראשון של הסיבוב השני. בורוסיה דורטמונד עשתה את זה בצורה מרשימה מאוד עם 1:3 בבורוסיה פארק כשמרקו רויס כובש מול האקסית, הנריך מחיטריאן ואילקאי גונדאו השלימו, בעוד שרפאל צימק זמנית. הצהובים-שחורים צימקו את הפער מבאיירן מינכן המוליכה לשמונה נקודות, גלדבאך עדיין רביעית עם 29.

השער הראשון של BVB הגיע בדקה ה-41 כשרויס שוב כבש מול האקסית. גונדואן הכניס כדור עומק נהדר לרויס, שהשתחרר נהדר מהשומר שלו ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-50 כשרויס הפעם פרגן למחיטריאן, שהכניע את יאן זומר כדי לקבוע 0:2. רפאל צימק בדקה ה-58, אבל גונדואן הכריע את המשחק עם בעיטה יפה בנגיעה בדקה ה-75 אחרי בישול של מחיטריאן וזה 1:3.

משחקים נוספים (שבת, 16:30):
פ.צ קלן - שטוטגרט 3:1
לפ.צ. קלן: אנתוני מודסט (פנדל, 19), לשטוטגרט: דניאל דידאבי (36), טימו ורנר (51), כריסטיאן גנטנר (83)

הופנהיים - באייר לברקוזן 1:1
להופנהיים: ז'ילואן חמאד (40), ללברקוזן: עומר טופראק (75)

הרטה ברלין - אוגסבורג 0:0

האנובר - דרמשטאדט 2:1
להאנובר: הוגו אלמיידה (10), סנדרו ואגנר (32 ו-47)

אינגולשטאדט - מיינץ 0:1
לאינגולשטאדט: מוריץ הרטמאן (41, פנדל)

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
רויס חגג מול האקסית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully