וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ריאל מדריד שילמה מעל 100 מיליון יורו עבור גארת' בייל

האתר "פוטבול ליקס" הדליף את החוזה שחושף כי הספרדים שילמו לטוטנהאם 100,759,417 יורו בארבעה תשלומים, למרות שהצהירו לתקשורת שמחירו 91 מיליון יורו. סוכנו של בייל: "זו שערוריה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על חיחון

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (שמאל) עם גארת' בייל. GettyImages
מי יותר יקר? בייל ורונאלדו/GettyImages

עם כל הכבוד למסי ורונאלדו, גארת' בייל הוא הכדורגלן הכי יקר בכדורגל העולמי והיום (חמישי) מתקבל לכך אישור נוסף, כאשר האתר "פוטבול ליקס", חושף את החוזה שנחתם ב-2013 בין ריאל מדריד לטוטנהאם ולפיו הבלאנקוס שילמו מעל מאה מיליון יורו ללונדונים עבור השחקן, או ליתר דיוק 100,759,417 יורו ששולמו בארבעה תשלומים פלוס סכום סולידריות נוסף בסך 1,015,875 יורו.

חשיפת החוזה למכירתו של גארת' בייל מטוטנהאם לריאל מדריד היום גרמה להרבה הדים במועדון והעלתה את חמתו של סוכנו של הוולשי, שדורש לחקור את ההדלפה לאתר "פוטבול ליקס". ריאל מדריד טוענת כבר תקופה ארוכה שהיא שילמה 91 מיליון יורו עבור השחקן (פחות מ-96 מיליון יורו שהיא שילמה עבור כריסטיאנו רונאלדו), אך האתר חשף שמחירו האמיתי של בייל עמד על 100,759,418 יורו.

"זו שערוריה, צריך לקיים חקירה נפרדת ועצמאית איך החוזה הזה דלף. אני חושב שזו בושה שאנשים יכולים לגשת לחומר כזה. זה מראה על חוסר כבוד מוחלט כלפי המועדון והשחקן", כך אמר לטלגרף ג'ונתן ברנט סוכנו של בייל היום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסעיף שחושף שריאל מדריד הצהירה לתקשורת שבייל עלה 91 מיליון יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שמעניין בחוזהו של בייל הוא סעיף 15 שמתייחס להודעה לתקשורת ולפיו ריאל מדריד תודיע לעיתונות שהיא שילמה 91 מיליון יורו עבור הוולשי, בעוד שעל טוטנהאם חל איסור להוציא כל פרסום על פרטי עסקת הענק הזו.

הסעיף הזה נועד, ככל הנראה, להסתיר את העובדה שבייל עלה לריאל מדריד יותר מכריסטיאנו רונאלדו. סעיף 4 בחוזה אגב, מזכיר שריאל מדריד עדיין מקבלת תשלומים מטוטנהאם על מכירתו של רפאל ואן דר וארט ב-2010 תמורת 10.3 מיליון יורו.

גארת' בייל אגב, ספג לא מעט ביקורות על יכולתו על כר הדשא, בעיקר לאור מחירו הגבוה, אך את העונה הנוכחית הוולשי פתח בצורה טובה וכבש 13 שערי ליגה ב-14 הופעות, כולל שער במשחק הליגה האחרון מול חיחון שבו הוא נפצע והוחלף במחצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully