וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "קריאות הבוז? זו הרגשה איומה. דברים לא עובדים"

21.1.2016 / 8:19

מכבי תל אביב הפסידה גם לקאזאן והאוהדים הגיבו בכעס. רנדל סובל ממתיחה וצפוי להחמיץ את נס ציונה. הצהובים יציעו לאונואקו חוזה לחודש נוסף. לנגפורד: "אנחנו חייבים לצאת מהבוץ"

one

מכבי תל אביב ממשיכה בתצוגות הנרפות שלה ואמש (רביעי) ספגה הפסד מאכזב נוסף, הפעם 92:82 לקאזאן בבית. לוואלה! ספורט נודע כי במועדון מתכוונים להציע לארינזה אונואקו חוזה לחודש נוסף לאחר שבינתיים לא נמצא שחקן גבוה אחר. עם זאת, מסתמן שאונואקו יבקש חוזה לתקופה ארוכה יותר מחודש. במקביל, בקבוצה מנסים להשיג את השחרור של גל מקל מהכוכב האדום בלגרד ומקווים כי הנושא ייפתר בימים הקרובים.

במכבי התאכזבו מאוד מההפסד אמש, בעיקר לאור העובדה שהיריבה הרוסית נמצאת כעת בעמדה עדיפה בהרבה לתפוס את המקום הראשון בבית. ראשי הקבוצה נראו מאוד לא מרוצים וחלק מהאוהדים אף השמיעו שריקות וקריאות בוז במחצית השנייה. גם כשהשחקנים ניגשו לכיוון היציעים כדי להודות לאוהדים בסיום במשחק, נשמעו קריאות בוז. קית' לנגפורד שמסומן כמועמד לקבוצה ושמצוי בקשר רצוף עם ראשי המועדון, קלע 30 נקודות עבור קאזאן וספג "הערות" מאנשי מכבי – ספק בצחוק, ספק בעצב.

המאמן ז'אן טבק שב התריע בימים האחרונים כי הפציעות המרובות מהן סובל הסגל מפריעות במשחקים ובאימונים ("לא קיימנו אימון אחד מלא"). אמש היה זה בריאן רנדל שנטש את ההתמודדות בפתיחת המחצית השנייה לאחר שנפגע בשריר הירך האחורי. הפורוורד האמריקאי סובל ממתיחה וכנראה לא ישחק נגד נס ציונה ביום שבת.

שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, טיילור רוצ'סטי, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
הלחץ גובר. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרבור אמבקווה אמר אחרי המשחק אתמול: "קשה להפסיד בבית. הביטחון כקבוצה עדיין קיים, לא איבדנו אותו, אבל אנחנו חייבים לנצח משחקים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו הפסדים נוספים. במחצית הראשונה עשינו עבודה טובה יותר טובה בריבאונד מאשר בשנייה ואם אנחנו רוצים סיכוי לנצח חייבים לפתור גם את זה. הפציעות? יש לזה השפעה, אבל אי אפשר להשתמש בזה כתירוץ. קריאות הבוז? אני לא מאשים את האוהדים, זו עונה ארוכה לכולנו וגם להם".

גם בריאן רנדל נשאל על הבוז מהקהל: "אתה לא רוצה לספוג קריאות מהקהל שלך, זו הרגשה איומה ולא נעימה. שחקנים מנסים לעשות ככל יכולתם, אבל זו בהחלט עוד הוכחה שדברים לא עובדים כמו שצריך עבורנו. כשזה קורה זה עצוב. אני לא במקום של הקהל, אבל אני יכול להבין למה הם מאוכזבים ומתוסכלים"

סילבן לנדסברג סיכם: "כולם מאוכזבים, זו לא התוצאה שרצינו להשיג. שיחקנו חזק וכולם רצו לנצח אבל לא הוצאנו לפועל דברים כמו שצריך וזה הרג אותנו. לא איבדנו ביטחון בעצמנו, אנחנו חייבים לצאת מהמצב הזה, חייבים להוציא את עצמנו מהבוץ. יש לנו פציעות אבל זה לא מה שמשפיע, גם אם יש פחות שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully