וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בגלל האולסטאר: עימות הטוויטר בין כספי וארוסתו לבקי גריפין

הקמפיין שהתנהל בישראל לבחירת שחקן סקרמנטו למשחק הכוכבים גלש לידיעות שלא קשורות לספורט, מה שהרתיח את גריפין וגרר קרב ברשתות החברתיות בינה לבין ארוסתו של כספי, שהתערב בעצמו

AP

הבחירות לאולסטאר עומדות להסתיים ומי שלצערנו לא יהיה שם הוא עומרי כספי, שלמרות קמפיין שנערך בכמה כלי תקשורת ישראלים לבחירתו למשחק, לא זכה למספיק קולות. ביממה האחרונה, נושא כספי והאולסטאר הפך לעימות משונה ברשתות החברתיות בין בקי גריפין, העיתונאית ובתו של כדורסלן העבר בוב גריפין ובין שני רודרמן, ארוסתו של כספי.

הכל החל כאשר גריפין כתבה בפייסבוק: "כשהקמפיין הפרובינציאלי שלכם לשלוח את עמרי כספי לאולסטאר מטריל, ועוד בסטטוסטים על אונס ותקיפה מינית -- רשמית -- ירדתם מהפסים. וכספי לא יגיע לאולסטאר כי הוא פשוט לא כוכב. תנוחו". הקמפיין המדובר כולל את כתיבת שמו של כספי באנגלית ולידו, ההאשטאג NBAVote#.

בהמשך, גריפין כתבה בטוויטר שלה: "תנוחו. אין לו סיכוי" והוסיפה באנגלית כי היא מקווה ש"הקארמה תשאיר אותו מחוץ למשחק". על כך ענתה רודרמן, שרק לאחרונה הצטרפה לטוויטר: "מה הכוונה אם מותר לי לשאול" וגריפין הציגה לה צילום מסך עם ידיעה על מקרה אונס, בו הופיע שמו של כספי וההאשטאג.

עומרי כספי עם חברתו שני רודרמן. אינסטגרם, צילום מסך
כספי ורודרמן/צילום מסך, אינסטגרם

רודרמן צייצה: "שאנשים מגיבים במקומות לא מתאימים? ומה לגבי הקארמה?" והתגובה הייתה: "מתוקה, במקום להתלונן בפניי בטוויטר, תרגיעי את האוהדים של בן זוגך. לילה טוב". רודרמן ענתה: "חוסר פרגון יעשה לך בסוף קמטים" ואילו גריפין הגיבה: "קוראים לזה נסיון חיים. כשתגדלי תביני" ובנוסף: "טיפ: רדי מטוויטר". חילופי הדברים לא הסתיימו שם. גריפין הציגה צילום מסך של ציוץ של רודרמן נגד מחבלים פלסטינים וכתבה: "אתה לא עושה לעומרי כספי שום טובה בכך שאת כותבת דברים גזעניים ופאשיסטים נגד פלסטינים".

רודרמן כתבה: "סך הכל ניסיתי להבין את השליליות ללא סיבה וקיבלתי התקפה ברמה ירודה" וגריפין הגיבה: "לכי לישון. לא הותקפת. את הטרול בסיפור הזה. קיבלת חשיפה על חשבוני. בבקשה. דפוס מוכר בסביבה שלך. מעניין. יש אנשים שתמיד רצים אחרי תהילה ופרסום".

הבוקר, גם כספי עצמו ככל הנראה הצטרף לעימות וצייץ בעמימות משהו: "אנשים שרע להם בחיים ומזמינים צלמי פפרצי על חשבון אחרים בשביל להישאר רלוונטיים הופכים... מה שמצחיק שזה קורה אחרי שתופסים אותך על חם. העליבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בקי גריפין. אביב חופי
בקי גריפין/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully