וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "חזרתי הביתה, אין סיבה שנתניה לא תשרוד בליגת העל"

20.1.2016 / 16:37

המאמן הנכנס דיבר לפני האימון הראשון: "יש מספיק נקודות בקופה וראיתי את האמונה והנחישות בעיניים של השחקנים". אוסידון: "הוא האיש הנכון ביותר". ליביו אנטל מהפועל תל אביב מועמד

one

מאמנה החדש של מכבי נתניה, מנחם קורצקי, עורך היום (רביעי) את אימון הבכורה שלו. המאמן חתם בשעות הצהריים על החוזה עד סוף העונה והוא יזכה למענק הישארות גבוה אם הקבוצה תעשה את מה שנראה כרגע כבלתי יאמן ותישאר בליגה. מכבי נתניה והפועל פתח תקווה ישתתפו בצורה שווה במשכורת שלו עד תום העונה. בין הצדדים לא נסגר דבר לגבי העונה הבאה אבל ברור כי אם קורצקי יצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל הוא יזכה להארכת חוזהו.

"החזרה לנתניה היא מבחינתי חזרה הביתה", אמר קורצקי לפני האימון. "נתניה מועדון מפואר, בעל מורשת ומתקנים מהמפוארים בישראל. אין שום סיבה שלא נצליח במשימת ההשרדות. יש מספיק נקודות בקופה וראיתי את האמונה והנחישות בעיניים של השחקנים. אני קורא לאוהדים לתמוך בשחקנים וללוות אותנו כבר במשחק הקרוב שלנו בלוויטה השבת. ביחד, בעזרת השם, נעמוד במשימה".

היו"ר דורון אוסידון הוסיף: "מנחם הוא האיש המתאים ביותר למשימה העומדת בפני כולנו שהיא הישרדות המועדון בליגת העל. למנחם ניסיון עשיר וידע מקצועי רב שכולנו מאמינים שיסייע לקבוצה. אני מאמין כי יחד עם הרכש החדש שהחתמנו השבוע, מאמן בעל הניסיון על הקווים ובתמיכת הקהל, נוכל לצאת לדרך חדשה".

מאמן מכבי נתניה מנחם קורצקי. ניב אהרונסון
ברוך הבא. קורצקי/ניב אהרונסון

חוזהו של קורצקי יעבור מחר ברשות לבקרת תקציבים כמו גם החוזה של החלוץ ארון שונפלד. עדיין לא ברור אם גיא צרפתי ישאר בקבוצה. במידה שהפועל פתח תקווה תרצה אותו לא יהסס צרפתי ויעבור אליה. כפי שפורסם הבוקר, זאב חיימוביץ' יחזור לעניינים עם צירופו של המאמן. חיימוביץ' התעקש להישאר בנתניה והוא יתחרה כעת על מקום בהרכב.

ליביו אנטל, קשרה הרומני של הפועל תל אביב, מועמד להצטרף לקבוצה. אנטל שיחק בעונה שעברה בהצלחה בבית"ר ירושלים, אולם העונה מתקשה לשחזר את יכולתו במדי האדומים. שחקן נוסף של הפועל תל אביב, איסו לינגאנה, היה אמור להצטרף כבר היום ולהתחיל להתאמן עם נתניה לפני החתימה בקבוצה, אולם בינתיים עלתה האפשרות שבמקומו יוחתם דווקא אנטל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully