וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: חסן אבו זייד סגר לעונה וחצי

20.1.2016 / 14:30

הקשר בן ה-24, שלבש בעבר את מדי הזהובים ושיחק בין השאר גם במכבי תל אביב וא.א.ק לרנקה, יצטרף לקבוצה אחרי שיקבל את השחרור מקבוצתו הנוכחית, טורפדו ארמביר. גם הנבחן דמיטרי ירצ'וק צפוי להצטרף

one

חסן אבו זייד חוזר לקדנציה שנייה בבני יהודה. כשבוע לאחר הקשר הראשוני שיצר עמו המועדון משכונת התקווה, הקשר בן ה-24 סגר את תנאיו וכרגע בני יהודה ממתינה לקבל את שחרורו מקבוצת טורפדו ארמביר, בה שיחק העונה בליגה הרוסית השנייה.

אבו זייד גדל במחלקת הנוער של בני יהודה ואחרי שלוש שנים בקבוצה הבוגרת עבר ב-2012 למכבי תל אביב. הוא לא התאקלם בצהוב ונדד להפועל ניר רמת השרון, א.א.ק לרנקה, מכבי פתח תקוה והפועל פתח תקוה, לפני שהצטרף בקיץ לקבוצה הרוסית של ואלרי קרפין. כעת הוא צפוי לחזור לישראל ולחזק את מרכז השדה של יוסי מזרחי.

מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס אשדוד מול חסן אבו זייד. קובי אליהו
תחנה חדשה. חסן אבו זייד/קובי אליהו

הקבוצה ניצחה 1:2 את הנבחרת הצעירה במשחק אימון שנערך היום (רביעי) בשפיים. בדקה ה-25 מת'יו פונדי הבקיע את שער היתרון לכתומים מבישול של שון גולדברג, כשהחלטה לגבי החלוץ הנבחן תתקבל בימים הקרובים. חמש דקות לאחר מכן שובל גוזלן איזן בנגיחה ואת שער הניצחון הבקיע אוהד קדוסי בדקה ה-65 אחרי בישול של פדרו גלבאן. עד הסיום, הספיק עומרי אלטמן להחמיץ פנדל כשאיתמר ישראלי, השוער המחליף של בני יהודה, הדף נהדר.

במהלך המשחק קיבלו איציק עזוז, דלה איינוגבה וסארי פלאח מנוחה. בן צעירי שסובל ממתיחה יחמיץ את המשחק בשבת נגד הפועל חיפה. בני יהודה צפויה להחתים את דמיטרי יארצ'וק, הקשר האוקראיני הנבחן בקבוצה שכבר סיכם את תנאיו לשנתיים. במקביל, נמשך המשא ומתן עם הקשר הקרואטי דינקו טרבוטיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully