וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "לא יכול להסביר מדוע, אבל דברים לא מסתדרים כרגע"

20.1.2016 / 11:15

פורוורד מכבי תל אביב דיבר על המצב הלא פשוט לפני המפגש מול קאזאן ( 19:55, שידור ישיר בוואלה! ספורט): "מחכה לנו אתגר מעניין". לנגפורד: "אם זה היה תלוי בי, הייתי חוזר למכבי תל אביב כמה שיותר מהר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב תיאבק הערב (רביעי, 19:55, שידור ישיר בוואלה! ספורט) על המקום הראשון בשלב הבתים של היורוקאפ כשתפגוש את קאזאן הרוסית. הצהובים ייאלצו להסתדר ללא הגארד גל מקל, לאחר שקבוצתו הקודמת, הכוכב האדום בלגרד, טרם שחררה אותו. במכבי תל אביב מנסים לפתור את הבעיה מול פיב"א.

יוגב אוחיון זקוק לניתוח וייעדר לזמן ממושך, דווין סמית' סובל מפציעה בקרסול אך אמור לשחק, כשבריאן רנדל לא כשיר לחלוטין. דרגאן בנדר, שסובל מנקע ברגל, ייעדר כשבוע.

"ההפסד לאשדוד נמצא בראש של כולנו", אמר רנדל. "דברים לא הולכים מסתדרים כרגע. לא יכול להסביר מדוע אנחנו מגיעים בלי אנרגיה למשחקים, אבל זה קורה כשמשחקים בשתי מסגרות. ננסה לעצור את קית' לנגפורד. קאזאן קבוצה מוכשרת ומצפה לנו אתגר מעניין".

"טוב להיות כאן שוב", אמר לנגפורד. "הכול אותו דבר חוץ מהלוגו על הפרקט. כיף לראות פרצופים מוכרים, נהניתי כאן ואני נרגש לחזור. כולם מופתעים שמכבי תל אביב לא ביורוליג, אבל ככה זה בכדורסל. הנשק הכי גדול של מכבי תל אביב זה שהיא משחקת בבית. חזרה לישראל? זה לא ממש תלוי בי. היו דיבורים, אבל לא הגיעו להבנות מבחינה כספית או מקצועית. אם זה היה תלוי בי, הייתי חוזר כמה שיותר מהר".

קית' לנגפורד שחקן קאזאן. קובי אליהו
התגעגע. לנגפורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully