וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אם לא ננצח בצרפת הסיכוי לעלות יהיה אפסי"

19.1.2016 / 21:51

גארד הפועל ירושלים דרוך לקראת המשחק הקשה ביורוקאפ מול שטרסבורג (ד', ספורט 5, 21:45): "חייבים להכתיב את הקצב". דאנקן ופישר צפויים לחזור בשורות האלופה שהפסידה בשני מחזורי הפתיחה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים מול גראן קנריה

הפועל ירושלים תתמודד מחר (ד', ספורט 5, 21:45) מול נגד שטסרבורג במחזור השלישי בשלב הבתים השני של היורוקאפ. אלופת המדינה ספגה שני הפסדים באירופה ונמצאת במצב בעייתי. הצרפתים לעומת זאת, ניצחו בשני המשחקים הראשונים שלהם.

ג'וש דאנקן ספג לא מעט ביקורת לאחר שהחליט לא לשחק במשחק הקודם, בו הובסה ירושלים בבית מול גראן קנריה, ובקבוצה מנסים להכשירו לקראת ההתמודדות בצרפת. בירושלים מאוכזבים מיכולת השחקן ואם לא יחול שיפור בתחומים הללו, הקבוצה מהבירה תשחרר אותו. ראשי המועדון כבר שוחחו על האפשרות הזו ואם מהלך כזה ייצא לפועל, ירושלים תחפש גבוה נוסף.

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. קובי אליהו
חייבים ניצחון. יותם הלפרין/קובי אליהו

יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "הם באמת קבוצה מאוד עמוקה, קבוצה שנפלה מהיורוליג, אנחנו מקבלים עכשיו בחזרה את פישר ודאנקן, אני מקווה ששניהם יתנו את מה שצריך לתת מבחינת הפיזיות. אנחנו הולכים למשחק שמבחינתנו אם לא ננצח אותו, אז אני לא יודע אם הסיכוי הופך להיות אפסי או בכלל לא קיים. אנחנו רוצים להגיע לשם ולשחק את המשחק שאנחנו רוצים לשחק, ולא לתת להם לשלוט בקצב המשחק, כמו שהם עשו מול סראטוב וגראן קנאריה".

הלפרין הוסיף: "יש הבדל גדול בין אירופה לבין הליגה, הרבה דברים שפועלים לטובתנו בליגה לא הולכים באירופה, הגענו לסיטואציה קצת לא פשוטה, גם בבית הקודם היו לנו הרבה פציעות, גם בבית הזה הגענו לסיטואציה שאנחנו משחקים בלי הגבוהים בשני המשחקים האחרונים, זה לא פשוט, בטח מול קבוצות בסדר גודל הזה. לחץ יש תמיד, זה לחץ חיובי, אנחנו ספורטאים ורוצים לעלות שלב ביורוקאפ, נקווה שנצליח".

וינסנט קולה מאמן נבחרת צרפת. AP
פייבוריט מול ירושלים. וינסנט קולה/AP

בניגוד לירושלים, שטרסבורג של וינסנט קולה מגיעה למשחק עם מאזן מושלם של 0:2. הקבוצה הצרפתית אמנם נשרה מהיורוליג, אך לפני כן ניצחה באולמה הביתי גם את ריאל מדריד וגם את פנרבחצ'ה. כוכבי הקבוצה הם מארדי קולינס מיודענו, שקולע העונה 20 נקודות למשחק בשלב הבתים השני של היורוקאפ, כשגם צמד האמריקאיים האחרים קייל ווימס ומאט הווארד נותנים תפוקה. הצרפתי המצטיין הוא רודריג בובואה, שחווה מספר עונות לא רעות בכלל בדאלאס ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully