וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים המריאה לשטרסבורג, ג'וש דאנקן ישוחרר מהקבוצה?

18.1.2016 / 15:34

הקבוצה מהבירה תנסה לתקן את המאזן 2:0 ביום רביעי. לצרפתים לעומת זאת, מאזן נקי מהפסדים בשלב הבתים השני של היורוקאפ. פרנקו: "אין ספק שהם עדיפים". במועדון קיימת אכזבה מיכולתו של הפורוורד האמריקאי

one

אחרי שספגה שני הפסדים בשלב הבתים השני של היורוקאפ, הפועל ירושלים המריאה היום (שני) לצרפת לקראת המשחק שלה נגד שטסרבורג במחזור השלישי (רביעי, 21:45). הצרפתים לעומת זאת, ניצחו בשני המשחקים הראשונים שלהם. המאמן דני פרנקו ביקש מהשחקנים להציג משחק אגרסיבי.

ג'וש דאנקן ספג לא מעט ביקורת לאחר שהחליט לא לשחק במשחק הקודם ובקבוצה מנסים להכשירו לקראת ההתמודדות בצרפת. לוואלה! ספורט נודע כי יש אכזבה ממושכת מהפורוורד האמריקאי, הן מהיכולת שלו והן מהפציעות המרובות. נראה שאם לא יהיה שיפור בתחומים הללו, הקבוצה מהבירה תשחרר אותו. ראשי המועדון כבר שוחחו על האפשרות הזו ואם מהלך כזה ייצא לפועל, ירושלים תחפש גבוה נוסף.

במקביל לניסיון להכשיר את דאנקן למשחק ביום רביעי, בירושלים מנסים להכשיר גם את טוני גפני שסובל ממתיחה בשריר במיתר הברך. אי ג'יי רולנד מתח שריר בירך, אבל צפוי לשחק.

"רונלד מתח קלות את הירך", אמר פרנקו. "אני מקווה שנוכל לשחק עם כולם במשחק הזה כי נהיה חייבים להיות אגרסיביים. אין ספק שהם עדיפים, אבל זה הכול עניין של השקפה. גם אם זה נראה כך על הנייר, אנחנו לא אנדרדוג מול כל קבוצה".

לעומת דאנקן האדומים כבר חושבים על העונה הבאה: בקבוצה האריכו את חוזהו של ליאור אליהו לשלוש שנים, ומעוניינים בהשארתו של יותם הלפרין, כששיחות ראשונות בין הצדדיים כבר התקיימו. בירושלים אף חפצים בהחזרת דיון תומפסון לקבוצה. הפורוורד-סנטר ששיחק בבירה בשנה שעברה, לובש כעת את מדי באיירן מינכן.

פרנקו התייחס לכך: "כל דבר שנעשה בקבוצה הזו נעשה במחשבה על הטווח הארוך, אז אני מניח שהמגמה הזו תימשך וזה חלק מהתהליך".

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. יוסי ציפקיס
מאכזב. ג'וש דאנקן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully