וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מאיימת לתבוע כדורגלן גמבי: "רימה אותנו בנוגע לגיל שלו"

יוסופה יאפה הצטרף למחלקת הנוער של הרוסונרי ב-2013 אחרי שהציג מסמכים לפיהם הוא בן 17. רק שהוא שכח לעדכן את דף הפייסבוק שלו. על פי תאריך הלידה שלו שם, הוא בכלל בן 28

צילום מסך

מילאן מאיימת לתבוע את הכדורגל הגמבי יוסופה יאפה בטענה שהוא רימה אותה ושיקר בנוגע לגילו האמיתי. יאפה הצטרף למחלקת הנוער של מילאן בקיץ 2013, כשגילו היה כביכול 17. אלא שלטענת ראשי הרוסונרי, אחרי בדיקה שהם עשו מאוחר יותר, התברר שהוא היה בכלל בן 26.

יאפה התייצב במחלקת ההגירה בעיירה קואנו שבצפון איטליה ב-2009 וסיפר שהוא איבד את כל המסמכים שלו. הוא סיפר לפקידים במקום שתאריך הלידה שלו הוא ה-31 בדצמבר 1996 ואלו שוכנעו. הגמבי הצעיר החל לשחק כדורגל בקבוצה מקומית וארבע שנים מאוחר יותר התקבל למחלקת הנוער של מילאן, שם שיחק בין היתר תחת פיליפו אינזאגי.

בימים האחרונים כלי תקשורת באיטליה גילו את התרמית אחרי שיאפה ציין בדף הפייסבוק שלו תאריך לידה שונה בתכלית: ה-14 בנובמבר 1987. כלומר, הוא בן 28 ולא 19. במילאן עקבו אחר ההתפתחויות בעניין וכעת מאיימים לתבוע אותו על הונאה.

יאפה שוחרר מהרוסונרי כבר בקיץ 2014 ובינתיים נדד לגרמניה. הוא הוחתם על ידי איינטרכט פרנקפורט אחרי תקופת מבחנים, לא שיחק במדיה ובקיץ עבר לדואיסבורג, שם הוא משחק בקבוצת המשנה באחת מהליגות הנמוכות בגרמניה.

לפני כשנתיים עלה שמו של ג'וזף מינלה לכותרות באיטליה. קשר קבוצת הנוער של לאציו היה רשום אז כבן 17, אבל בארץ המגף נשמעו לא מעט טענות שגילו גבוה בהרבה. ההתאחדות לכדורגל המקומית נדרשה לעניין ובסופה של בדיקה אישרה שהוא בן 17 בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully