וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה בגמר ה-NFC, דנבר בגמר ה-AFC

18.1.2016 / 8:25

למרות קאמבק מאוחר, הפנתרס ניצחו את סיאטל 24:31 והדיחו את פיינליסטית השנתיים האחרונות. פייטון מאנינג הוביל דרייב מכריע וסידר לברונקוס 16:23 על פיטסבורג ולעצמו, עוד מפגש עם טום בריידי

שחקן קרוליינה פנתרס קאם ניוטון. Grant Halverson, GettyImages
המסע החלומי של קאם ניוטון והסיהוקס נמשך/GettyImages, Grant Halverson

קרוליינה - סיאטל 24:31

לפני שנתיים סיאטל סיהוקס זכתה בסופרבול, אשתקד היא הייתה רחוקה שני יארדים מזכייה נוספת ובשבוע שעבר, במיניאפוליס, קיבלה בנס הזדמנות להגיע שוב לריקוד הגדול. אלא שסיאטל של השנה היא לא סיאטל של השנתיים הקודמות.

גם לא קרוליינה פנתרס.

קאם ניוטון, ג'ונתן סטיוארט, גרג אולסן ובמיוחד ההגנה הקשוחה של הפנתרס, הרכב שהביא אותם למאזן 1:15 בעונה הרגילה, היכו בסיהוקס ללא רחם במחצית הראשונה, ועלו ליתרון 0:31. סיאטל הגיעה לא מוכנה להתמודדות, אבל עשתה את ההתאמות במחצית השנייה. זה כמעט הספיק, אך בסיום ירדו הסיהוקס מנוצחים. הפנתרס יארחו בשבוע הבא את אריזונה, במשחק שיקבע מי תשחק בסופרבול.

כבר בפתיחה הגיח ג'ונתן סטיוארט המצוין ל-59 יארד וסלל לעצמו את הדרך לטאצ'דאון מהיר. סיאטל הייתה בהלם, ראסל וילסון מסר היישר לידיו של לוק קוקלי שרץ לאנדזון - 0:14 מהמם אחרי שלוש דקות ו-18 שניות.

המומנטום נמשך. סטיוארט רץ לטאצ'דאון שני במשחק, גרג אולסן תפס לייזר של קאם ניוטון ובתווך בעיטה של גרהאם גאנו סידרו 0:31 מבטיח. אלא שהמחצית השנייה הייתה סיפור שונה. וילסון פתח עם טאצ'דאון לג'רמיין קרס והוסיף אחד לטיילר לוקט. השעון ירד, אבל הקוורטרבק לא ויתר ובעוד ההגנה משתקת את הפנתרס, קרס קטף טאצ'דאון שני במשחק - 21:31. סיאטל צימקה סמוך לסיום עם שער שדה, אבל השתלטות פנתרית על בעיטת האונסייד סגרה עניין.

ניוטון סיים עם 16 מ-22 ל-161 יארד וטאצ'דאון, סטיוארט הוסיף 106 יארד וצמד. בסיאטל, 366 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים לווילסון, 110 יארדים וצמד באוויר לקרס.

שחקני קרוליינה פנתרס מקיפים את מרשואן לינץ' שחקן סיאטל סיהוקס. Grant Halverson, GettyImages
לכדו את המפלצת. מרשואן לינץ' לא יכול לזוז נגד כנופיית הפנתרים/GettyImages, Grant Halverson

דנבר - פיטסבורג 16:23

זה לא היה מרשים במיוחד, אבל פייטון מאנינג סידר לעצמו עוד דייט עם טום בריידי, אולי האחרון בקריירה. הסטילרס הגיעו פצועים וחבולים לגמרי למייל היי סיטי, בלי אנטוניו בראון, בלי דיאנג'לו וויליאמס ועם חצי כתף של בן רות'לסברגר, אבל נתנו פייט ואחרי שני שערי שדה של הברונקוס, דווקא הם השיגו טאצ'דאון וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 9:10.

את הרבע השלישי פתחה פיטסבורג עם שער שדה נוסף, אבל דנבר שוב צימקה ואז, ברגע קריטי במשחק, עשר דקות לסיום, פיצג'רלד טוסיינטס רשם פאמבל קריטי. פייטון קיבל את הכדור על קו ה-34 שלו והוביל דרייב פנטנסטי, שהסתיים עם טאצ'דאון בריצה של סי ג'יי אנדרסון והמרת שתי נקודות וקבע 13:20 למארחת. הסטילרס איבדו כדור בדאונס, כל קבוצה עוד השיגה שער שדה בשניות האחרונות, אבל האונסייד קיק לא צלח ודנבר חזרה לגמר ה-AFC אחרי שנת הפסקה.

פייטון מסר 222 יארד, אנדרסון רץ ל-72, עמנואל סנדרס תפס 85. ביג בן רשם 339 יארד, 154 מהם למרטאביס בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully