וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל חיפה בעקבות פציעתו של רואש, דאבור צפוי לעבור ללוד

17.1.2016 / 18:53

הקפטן שנפצע מול עירוני קרית שמונה ייבדק, בקבוצה מקווים שלא מדובר בקרע בגיד שישבית אותו לתקופה ארוכה. כיוואן, אבו ניל ודאבור ביקשו לעזוב, האחרון צפוי לעבור לקבוצה מהלאומית

one

בהפועל חיפה אמנם יצאו מרוצים מה-1:1 הדרמטי מול עירוני קרית שמונה אמש (שבת), אך בקבוצה עסקו בעיקר בפציעה של הקפטן אושרי רואש. ראשי המועדון מקווים מאוד שלא מדובר בקרע בגיד שישבית את הבלם לתקופה ארוכה. מי שעשוי להחליפו הוא אופק פישלר הצעיר, כשמספר אנשים במועדון סבורים שכעת עליו לקבל את הקרדיט. רואש אגב, לא עבר צילום היום בשל הנפיחות ברגלו, ויעבור אותו מחר.

שחקן הפועל חיפה אושרי רואש. אדריאן הרבשטיין
מחכים לתוצאות הבדיקה. רואש/אדריאן הרבשטיין

בהיעדרו של רואש, נראה שמרכז ההגנה של הפועל חיפה נחלש, ובקבוצה מודאגים: "אנחנו מקווים מאוד לתוצאות טובות בבדיקה. הוא הפך לחלק חשוב במערך שלנו, במיוחד בעונה הנוכחית". "לפעמים צריך קצת מזל, והפעם לא היה לנו את זה", אמר אחד השחקנים בהתייחס לתיקו מול עירוני קרית שמונה. "אנחנו בסך הכול בתקופה טובה".

"אין ספק שאנחנו מרוצים", אמר לירן סרדל. "לחזור מפיגור בדקה ה-90 ולקחת נקודה במגרש קשה זה מנחם מאוד. אני נהנה לשחק כקשר אחורי, אני מרגיש טוב ויש לי ביטחון. כרגע אני נשאר עד סוף השנה בהפועל חיפה".

בינתיים בקבוצה אמורים לדון בימים הקרובים האם לאפשר לכמה שחקנים לעזוב את הקבוצה כשעל הפרק בקשות של הישאם כיוואן, אמיר אבו ניל ואנס דאבור לעזוב. בעוד שבצוות המקצועי מעוניינים מאוד להשאיר את כיוואן ואבו ניל, נראה שדאבור יקבל את השחרור אותו הוא מבקש. במידה שדאבור אכן יקבל אותו, הוא צפוי לעבור לבני לוד מהליגה הלאומית. בשחקן מעוניינת גם קבוצת נעוריו אחי נצרת אך בשלב זה נראה שלוד היא הרצינית יותר.

עדכון ראשון: 8:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully