וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיא לוי ערך אימון ואסיפה, גוטמן לא התערב

נמשך הלחץ בהפועל תל אביב לפטר את המאמן, שניהל את אימון הקבוצה כרגיל לעיני המנג'ר גוטמן. השחקנים איבדו סבלנות: "גיא ניהל משחק ברמה של ילדים". כבירי פנה לליייפציג בנוגע לדמארי, הגרמנים סירבו

קובי אליהו

צפו במשדר מאולפן וואלה! NEWS

רק בשבוע שעבר בהפועל תל אביב חגגו שני ניצחונות ברציפות ונראה היה כי אופטימיות זהירה חזרה למועדון. אמש (שבת) אחרי עוד הפסד בבלומפילד, 1:0 מול הפועל כפר סבא, המציאות חזרה להכות בפנים של האדומים. אומנם תמונות של מאות אנשים בבלומפילד מסתודדים מאחורי חדר ההלבשה של הקבוצה לא נראו אתמול, אבל קריאות נגד המאמן ותסכול גדול היו גם היו.

היום גיא לוי ערך אסיפה קצרה באימון, ועל פי שחקנים נראה רגוע. הוא ניתח את משחק אמש, העיר על מספר טעויות, ולאחר מכן השחקנים יצאו לדשא וערכו אימון שחרור לעיני המנג'ר אלי גוטמן, שלא התערב באימון ולא התערב באסיפה.

גיא לוי, מאמן הפועל תל אביב (לצד באדיר). ברני ארדוב
הלחץ גובר. גיא לוי, באימון יום ראשון בבוקר/ברני ארדוב

כמו כן, נשמעה ביקורת על גיא לוי. בקבוצה לא ממש הבינו את החילופים של המאמן ואת הרכבתו של קלאודיו בומבה, ששוב הציג יכולת חלשה. "זה היה ניהול משחק ברמה של ילדים", תקף אחד השחקנים. "לא הגיוני שהחלוץ היחיד ייצא מהמשחק במחצית ונשחק עם שישה קשרים. לא הגיוני שאנחנו בפיגור ונותנים לשחקנים שלא שיחקו דקות ראשונות ולא יכול להיות שבומבה ישחק אחרי שכל השבוע הוא היה הכי גרוע באימונים".

מימין: אביחי ידין, אריאל הרוש, עומרי אלטמן, אבו עביד, אדי גוטליב, רן לקס, שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מביט מהצד. גוטמן/ברני ארדוב

מצד שני, בצוות המקצועי הסבירו כי החילופים נבעו אך ורק משיקולים מקצועיים במחשבה על השבוע הבא. גיא לוי טען בסיום המשחק כי תורג'מן היה עייף מאוד במחצית לאחר ששיחק שני משחקים בשבוע שעבר. כמו כן, בצוות המקצועי טענו שהכנסתם של לוטם זינו וגיא אסולין ואף הכללתו של בומבה בהרכב תוכננו עוד במהלך השבוע, מכיוון שבשבוע הבא להפועל יהיו שלושה משחקים שמאחד מהם גם בן רייכרט וגם שגיב יחזקאל ייעדרו בגלל צהובים.

בכל מקרה, ההסברים לא ממש עזרו ללוי ונראה כי יש לחץ גדול על ההנהלה לפטר את המאמן ולהעביר את גוטמן אל מאחורי הקווים. כרגע לא ברור אם הנהלת הפועל תל אביב תנקוט בצעד שכזה עוד השבוע, או שתיתן הזדמנות אחרונה ללוי גם מול בני סכנין בשבת, אולם דבר אחד ברור: אם המאמן יגיש את התפטרותו עוד השבוע, אף גורם בהפועל לא יעמוד בדרכו. יתרה מכך, נראה כי גוטמן מהשבוע יהיה הרבה יותר מעורב בנעשה באימונים ואף צפוי להעביר לפחות אימון אחד או יותר. אתמול המנג'ר שוחח עם מספר שחקנים עוד לפני העלייה לדשא ובכלל נראה כי עדיין כל המצב בהפועל לא ברור לאף אחד מהשחקנים.

עוד באותו נושא

גיא לוי: "העייפות ממשחק הגביע התנקמה בנו היום"

לכתבה המלאה
אלי גוטמן, מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסמן טריטוריה. גוטמן ביום ראשון בבוקר, עם משקפי דיסטנס/ברני ארדוב

"זה אפשרי להחליף כל כך הרבה שחקנים במהלך העונה", אמר לאחר המשחק אריאל הרוש שחזר לשער אחרי ארבעה חודשים. "אומנם אין יציבות, אבל הביאו שחקנים ברמה גבוהה והם יעזרו לקבוצה. יש לנו צוות מקצועי ברמה מאוד גבוהה והשינויים האלה קשים בשבילנו השחקנים ועד שיהיה בינינו את התיאום הנכון זה ייקח זמן. בינתיים אנחנו צריכים להביא תוצאות והיכולת פחות חשובה. יכול להיות שהלחץ מסביב משפיע על הקבוצה. זה מועדון גדול ויש פה הרבה שחקנים צעירים שלא רגילים ללחץ הזה, ככה שזה קשה מאוד אבל אני מאמין שהם ילמדו. כולם פה חתומים להרבה שנים וככל שייצברו יותר משחקים הביטחון שלהם יחזור".

"זה כואב כי אכזבנו את האוהדים וגם אנחנו לא חיים באשליות וכנראה נלחם בתחתית עד סוף העונה", הוסיף איאד אבו עביד. "אנחנו רוצים מאוד להגיע לפלייאוף העליון, אבל צריך להיות ריאליים. הביאו את גוטמן ושחקנים חדשים וייקח להם זמן להתאקלם ואני בטוח שהם יעזרו לנו".

גם מבחינת חיזוק האדומים לא קיבלו בשורות משמחות מדי. בסוף השבוע ניסו בהפועל לשכנע את את לייפציג הגרמנית למכור את עומר דמארי, אך המועדון הגרמני סירב. הבעלים אמיר כבירי היה מוכן לשלם אחוז גבוה משכרו של החלוץ, המוערך השנה ב-800 אלף יורו ובעונה הבאה ככל הנראה יאמיר ל-1.3 יורו. הבעלים אף הציע מעל מיליון יורו כדי לרכוש את החלוץ, אולם כאמור הגרמנים מסרבים בשלב זה למכור את החלוץ וגם הוא לא ממש מוכן לוותר על שכרו הגבוה. בנוסף, נראה כי גם רכישתו של מרכוס רודן לא תצא לפועל. קבוצתו השוודית לא מוכנה כרגע לרדת משמעותית בסכום מכירתו ונראה כי כרגע העסקה ירדה מהפרק. בהפועל מתכוונים בשלב זה להחתים חלוץ זר בקבוצה ואף קיימת התעניינות בבן צעירי לעמדת המגן השמאלי.

עדכון ראשון: 7:24

אלי גוטמן, מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הכי קרוב שלהם באימון. גוטמן מביט בגיא לוי באימון ביום ראשון בבוקר/ברני ארדוב
אלי גוטמן, מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אלי גוטמן, מנג'ר הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully