וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזונה שרדה הייל מרי וניצחה את הפאקרס בהארכה, הפאטס עלו

17.1.2016 / 9:51

סיום מטורף במדבר: רוג'רס מסר עוד הייל מרי אגדי בשנייה האחרונה, אבל הקארדס ענו עם תפיסה של 75 יארד של פיצג'רלד במהלך הראשון של ההארכה וניצחו 20:26. ניו אינגלנד קיבלה את הפצועים בחזרה וגברה 20:27 על קנזס סיטי

רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הפצועים חזרו, הפאטס ניצחו. גרונקובסקי/AP

ניו אינגלנד - קנזס סיטי 20:27

בפעם החמישית ברציפות, הפטריוטס בגמר ה-AFC והם רחוקים ניצחון אחד בלבד, בדנבר או בבית מול הסטילרס, מעלייה לסופרבול שביעי בתולדות בריידי/בליצ'יק. הצ'יפס נתנו פייט לא רע, אבל אחרי 11 ניצחונות, הביקור בפוקסבורו היה גדול עליהם.

הפטריוטס פתחו היטב וטאצ'דאון של רוב גרונקובסקי בדרייב הראשון, בו האלופה רק מסרה את הכדור, העלה אותם ליתרון מהיר, לפני שדרייב ארוך מאוד של הצ'יפס הסתיים בשער שדה בלבד. לקראת ההפסקה, טום בריידי רץ לכיוון האנדזון, נעצר ממש לפניו והמשיך במהלך הבא לטאצ'דאון ב"קוורטרבק סניק". עד למחצית, לאורחים עוד היה זמן והם צימקו ל-14:6 בלבד עם שער שדה נוסף.

ניו אינגלנד עלתה חדה גם למחצית השנייה ואחרי פאמבל של נייל דייויס, השיגה בדרייב הראשון שלה ברבע השלישי עוד טאצ'דאון של גרונק. לפני שהעסק הפך לאבוד, קנזס סיטי התעוררה ואחרי מהלך התחמקות כביר של אלכס סמית', אלברט ווילסון תפס לטאצ'דאון והוריד למינוס שמונה בלבד. ברבע האחרון, ניו אינגלנד השיגה שני שערי שדה ופתחה פער של 14 נקודות. הצ'יפס יצאו לקרב אחרון ועם 1:13 על השעון השיגו טאצ'דאון מצמק של צ'רקנדריק ווסט. הם הלכו לאונסייד קיק, אבל גרונק תפס את הכדור והמשחק נגמר.

בריידי מסר 302 יארד וצמד. ג'וליאן אדלמן חזר כמו גדול מהפציעה עם 100 יארד באוויר וגרונק הוסיף 83 וצמד, בעוד משחק הריצה בקושי קיים וסטיבן ג'קסון מוביל עם 16 יארד בלבד. אלכס סמית' סיים עם 246 יארד וטאצ'דאון. ג'ייסון אבאנט היה טוב עם 69 יארד באוויר והתקפת הריצה סיפקה 135 יארד כוללים, אבל זה לא הספיק.

לארי פיצג'רלד אריזונה קרדינלס. Ross D. Franklin, AP
איזה איש, איזו דרמה. פיצג'רלד/AP, Ross D. Franklin

אריזונה - גרין ביי 20:26 (הארכה)

המשחק השני של הלילה ייכנס היישר לאגדות. במהלך העונה הסדירה, הפאקרס רשמו ניצחון בלתי נשכח על דטרויט בזכות הייל מרי שזרק ארון רוג'רס מחצי המגרש שלו ונתפס באנדזון. הלילה, הם כמעט שחזרו את הטריק הזה, אלא שהפעם ההייל מרי המטורף הספיק "רק" להארכה ושם, הקרדינלס ניצחו ועלו לגמר ה-NFC.

אריזונה, שהייתה פייבוריטית לפני המשחק, פתחה טוב עם טאצ'דאון של מייקל פלויד ברבע הראשון אבל האורזים, שרק לפני כמה שבועות חטפו 30 הפרש בגלנדייל, ענו עם צמד שערי שדה וירדו להפסקה במינוס נקודה בלבד. ג'ף ג'ניס, עוד נחזור אליו, תפס בתחילת המחצית השנייה לטאצ'דאון וקבע מהפך, אבל אריזונה התעוררה ואחרי שער שדה שלה, השיגה 3:44 טאצ'דאון שני של פלויד והוסיפה עוד שער שדה. ההגנה עשתה את מלאכתה והמשחק נראה גמור כאשר רוג'רס התייצב על קו 41 היארד, עם חמש שניות על השעון.

אלא שרוג'רס יודע לעשות דברים שאחרים לא יודעים. הוא קיבל את הכדור, התרוצץ וברח שמאלה. תוך כדי תנועה, תוך כדי נפילה ונגד הכיוון, הוא העיף כדור גבוה שנחת באנדזון בתפיסה מדהימה, אין מילה אחרת, אצל ג'ניס. שוויון 20:20 והארכה.

אלא שמי שחשב שהסיפור הזה יכניס להלם את הקרדינלס, התבדה במהרה. אחרי עוד מקרה מוזר בהטלת המטבע (בניסיון הראשון המטבע לא "התהפך" ולכן הוכרז על ניסיון שני, אבל לשחקנים לא ניתנה הזדמנות לשנות את הקריאה שלהם), הקארדס קיבלו את הכדור הראשון בהארכה. במהלך הפותח, קרסון פאלמר מסר 75 יארד ללארי פיצג'רלד האדיר ושני מהלכים לאחר מכן, הצמד הזה השלים את העבודה עם טאצ'דאון מכריע.

פאלמר סיים עם 349 יארד, שלושה טאצ'ים וצמד איבודים. פיצג'רלד תפס 176 יארד. מנגד, 261, צמד ואיבוד לרוג'רס. 145 באוויר לג'ניס, 89 על הקרקע לאדי לייסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ף ג'ניס גרין ביי פאקרס. Rick Scuteri, AP
איך לעזאזל? ג'ניס תופס את ההייל מרי/AP, Rick Scuteri

* טנסי מינתה הלילה את מייק מלארקי למאמנה החדש. הוא הדריך את הקבוצה כמאמן זמני בתשעת המשחקים האחרונים של העונה, לאחר פיטוריו של קן וויזנהאנט וכעת קיבל את התפקיד באופן קבוע. מלארקי רשם שני ניצחונות ושבעה הפסדים בעונה שעברה וזו הקבוצה השלישית שהוא מאמן, אחרי שעמד על מאזן 18:14 בשנתיים בבפאלו (2004-2005) ועל מאזן 14:2 נורא בעונה שלו בג'קסונוויל (2012).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully