וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חשש מפציעה קשה של אושרי רואש

16.1.2016 / 22:03

הבלם נפצע בפתיחת המשחק מול קרית שמונה, במועדון חוששים כי מדובר בקרע בגיד מעל הקרסול. כץ: "מוקדם מדי להגיד אם בן מרגי הציל את העונה". חסארמה: "מחכים למשחק שנתפוצץ ונצא לדרך חדשה"

עירוני קרית שמונה והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 דרמטי. אוסטין אמוטו כבש ראשון (62), אך ז'רקו קוראץ' השווה בדקה ה-90, ודאג שרצף המשחקים של מאיר בן מרגי יתארך לו לשמונה. אלא שלא הכל ורוד: האדומים חוששים מפציעה קשה של אושרי רואש. הבלם נפצע והוחלף בדקה ה-12, התלונן על כאבים ובקבוצה חוששים שמדובר בקרע בגיד מעל הקרסול.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם ז'רקו קוראץ'. אדריאן הרבשטיין
תיקו שהוא כמו ניצחון. הפועל חיפה חוגגת/אדריאן הרבשטיין

"הבקענו בדקה התשעים במשחק חוץ קשה, אספנו נקודה ואנחנו ממשיכים הלאה", אמר מאיר בן מרגי, שעדיין לא הפסיד מאז שהחליף את טל בנין. "המטרה היא לאגור נקודות להישאר ביכולת הזאת. כרגע מי שנמצא פה ממשיך במערכת. יואב כץ הביא מזל ונקודה להמשך".

יואב כץ, שצפה בנעשה מהיציע, הוסיף: "אני מרוצה מהדרך ומרוצה מהתוצאות עד עכשיו. מוקדם מדי להגיד אם מאיר בן מרגי הציל את העונה, אבל בינתיים זה נראה טוב. כל שנה הליגה יותר טובה, בניגוד לדעה הרווחת, ואנחנו מקווים להיכנס לשש הראשונות. אני מקווה שנעבור שלב בגביע".

מנגד, סלאח חסארמה סיכם: "קיבלנו גול אכזרי, אבל זה קורה לכל שוער. מהדי שוער מצוין והציל אותנו בכמה משחקים. במחצית הראשונה היה משחק חלש של שתי הקבוצות. במחצית השנייה שלטנו והגענו להזדמנויות, וזה אכזרי. לא נחזור על מה שאמרנו, שהיה שינוי גדול בסגל, אבל כל המהפך הזה בטח לא תרם לנו השנה. אנחנו מחכים למשחק שנתפוצץ ונצא לדרך חדשה. אנחנו במחשבות את מי מהזרים לשחרר, אבל עד סוף שבוע נקבל החלטה".

מאמן עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
"קיבלנו גול אכזרי, אבל זה קורה לכל שוער". חסארמה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully