וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 3:3 דרמטי בין צ'לסי לאברטון, לסטר חזרה לפסגה

השועלים סיימו ב-1:1 בחוץ מול אסטון וילה ומקדימים בנקודה את מנ' סיטי, שהביסה 0:4 את קריסטל פאלאס. שער בעקב מנבדל של ג'ון טרי סידר לאלופה נקודה אחרי שפונס מורי קבע 2:3 בדקה ה-90

ג'ון טרי שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
בשנייה האחרונה. ג'ון טרי/רויטרס

המחזור ה-22 בליגה האנגלית סיפק הערב (שבת) דרמה אדירה בסטמפורד ברידג', שם צ'לסי חילצה 3:3 מול אברטון בזכות שער בעקב מעמדת נבדל של הקפטן ג'ון טרי, בדקה ה-98. מנצ'סטר סיטי עלתה זמנית לפסגה עם 0:4 על קריסטל פאלאס, אבל ירדה משם אחרי שלסטר סיטי סיימה ב-1:1 עם אסטון וילה האחרונה וחזרה לפסגה. טוטנהאם התבססה במקום הרביעי עם 1:4 על סנדרלנד, וגם ניוקאסל, סאות'המפטון ובורנמות' רשמו ניצחונות ביתיים.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
העלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה. סרחיו אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:4

הפעם הסיטיזנס לא הסתבכו מול קבוצה נחותה מהם ואספו שלוש נקודות כדי לעלות לפחות זמנית לפסגה. דויד סילבה חזר להרכב, הניע את החלק הקדמי וגם חתם את התוצאה עם הרביעי, כשפביאן דלף פתח את מסכת הכיבושים עם בעיטה מ-30 מטרים וסרחיו אגוארו כבש צמד כדי להגיע ל-10 שערי ליגה. קריסטל פאלאס עם הפסד שלישי ברציפות ומשחק חמישי ללא שער זכות.

דקה 22: גול! דלף קיבל כדור מסילבה, התקדם מעט וממרחק של כ-30 מטרים בעט כדור חד בשמאל שחמק מידיו של הנסי ונעצר רק ברשת. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 41: גול! איהנאצ'ו השאיר כדור לאגוארו, שבעט מחוץ לרחבה וראה את הכדור עושה דרכו אל הרשת בזכות הסטה מראשו של דאן. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 69: גול! התקפה יפה של סיטי הסתיימה עם כדור רוחב של דה בראונה לאגוארו, שלא התקשה לכבוש מקרוב את השני שלו במשחק והעשירי העונה בליגה. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 84: גול! איזה פרגון מצד אגוארו. הארגנטינאי השאיר אבק לדילייני ויכול היה להשלים שלושער, אבל העדיף לבשל שער קל לדויד סילבה. 0:4 למנצ'סטר סיטי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:4. one
אגוארו פרגן לו. דויד סילבה מול יוהאן קבאיי/one

צ'לסי - אברטון 3:3

איכשהו, חוס הידינק הצליח להימלט גם הפעם מהפסד ראשון בקדנציה השנייה שלו כמאמן צ'לסי. אברטון עלתה ל-0:2 בפתיחת המחצית השנייה, איבדה את היתרון תוך שלוש דקות בעקבות שערים של דייגו קוסטה (64) וססק פברגאס (66) אבל חזרה להוליך הודות לביצוע אקרובטי של המחליף ראמירו פונס מורי בדקה ה-90. נגמר? לא מבחינת השופט מייקל ג'ונס, שהוסיף שבע דקות, נתן למשחק להמשיך גם לדקה ה-98 ובמהלכה אישר שער מעמדת נבדל של ג'ון טרי, שהסיט פנימה עם העקב וכיפר על השער העצמי שכבש. איזו דרמה.

דקה 16: וויליאן נשלח בצד ימין והפציץ לעבר השער, אבל הווארד הוותיק והטוב היה מוכן והדף לקרן.

דקה 40: מיראלס בעט כדור חזק מ-20 מטרים, קורטואה הדף לקרן.

דקה 50: גול! אוי, טרי. לוקאקו השתחרר נהדר משלושה שחקנים והעביר את הכדור שמאלה. ביינס חיפש את לוקאקו עם כדור רוחב, אבל טרי הקדים אותו, התבלבל ברגליים ודחק לשערו הוא. 0:1 לאברטון.

דקה 56: גול! הידינק בדרך להפסד בכורה. ביינס העביר כדור מצוין מצד שמאל לעבר מיראלס, שתוך כדי השתלטות ברח מאובי מיקל וירה בשמאל אל הרשת מ-14 מטרים. שער גדול של הבלגי מול חברו לנבחרת קורטואה ו-0:2 לאברטון.

דקה 61: עוד הצלה מצוינת של הווארד. כדור רוחב מצד שמאל הגיע לפברגאס שהקפיץ עם העקב, אך השוער האמריקאי זינק לאחור ומנע מהכדור להיכנס.

דקה 64: גול! הקאמבק של צ'לסי? דייגו קוסטה ניצל טעות קשה בהגנת אברטון, עבר את הווארד ועם השער החמישי שלו בחמישה משחקים תחת הידינק, צימק ל-2:1.

דקה 66: גול! הנה השוויון המהיר. דייגו קוסטה השאיר עם העקב לפברגאס, שבעט כדור שטוח שהוסט על ידי אחד משחקני אברטון ונעצר ברשת. שער ליגה ראשון של הספרדי ושני בלבד העונה בכל המסגרות. צ'לסי חזרה ל-2:2.

דקה 90: גול! הלם בסטמפורד ברידג'. דאולופאו המחליף קיבל את הכדור בחזרה אחרי קרן לא מוצלחת והפעם הרים טוב יותר, לעבר מחליף נוסף, פונס מורי, שבביצוע אקרובטי הסיט אל הרשת וקפץ אל זרועות האוהדים. 2:3 דרמטי לאברטון.

דקה 90+8: גול! איזו דרמה אדירה בסטמפורד ברידג'. כדור חופשי של המארחת הגיע בסופו של דבר לקפטן טרי, שעם העקב הצליח להכניע את הווארד. הבלם היה בנבדל, אבל דגל לא הורם וצ'לסי חילצה נקודה עם 3:3 ענק.

שינג'י אוקזאקי  לסטר. GettyImages
השער שלו לא הספיק לניצחון. אוקזאקי/GettyImages

אסטון וילה - לסטר סיטי 1:1

נועלת הטבלה השיגה באמצע השבוע ניצחון נדיר עם 0:1 על קריסטל פאלאס, והערב השיגה נקודה מכובדת מבחינתה מול הקבוצה הלוהטת של קלאודיו ראניירי שאומנם חזרה לפסגה, אבל איבדה שתי נקודות ותאבד את המקום הראשון לארסנל אם זו לא תפסיד מחר מול סטוק. המשחק נפתח מצוין מבחינת האורחים שעלו ליתרון בדקה ה-28 משער של שינג'י אוקזאקי שעט על הריבאונד מהדיפה של מאט בון להקפצה של ג'יימי ורדי ומקרוב דחק פנימה. כעבור חמש דקות לסטר הייתה צריכה להכפיל את היתרון, אבל ריאד מחרז החמיץ פנדל אחרי הכשלה של סיסוקו ברחבה. בדקה ה-75 אסטון וילה כבשה את השוויון שלא הגיע לה אחרי שרודי גסטדה השתלט על כדור בידו ומחוץ לרחבה הכניע את קספר שמייכל. לסטר עלתה לפסגה עם נקודה יותר ממנצ'סטר סיטי, כאשר אסטון וילה שקועה עמוק במקום האחרון.

אנגולו קאנטה שחקן לסטר. GettyImages
קרב קצוות ללסטר. אנגולו קאנטה/GettyImages

טוטנהאם - סנדרלנד 1:4

אחרי ההפסד הביתי ללסטר שהגיע בעקבות התיקו עם אברטון, התרנגולים היו זקוקים ליריבה בדמות סנדרלנד כדי לשוב למסלול הניצחונות ולבסס את מעמדם במקום הרביעי בטבלה. המגן ההולנדי פטריק ואן אנהולט אמנם הלחיץ את המארחת עם שער יתרון מפתיע בדקה ה-40, אבל כריסטיאן אריקסן הרגיע בחלוף שתי דקות ואת המחצית השנייה פתחה טוטנהאם עם לחץ מאסיבי על שערו של ג'ורדן פיקורד - לחץ שכמובן הניב שערים נוספים. מוסא דמבלה השלים את המהפך עם מבצע אישי ובעיטה חדה בשמאל בדקה ה-59, אריקסן השלים צמד אישי בדקה ה-67 עם בעיטה שפגעה ביאן קירשהוף ועשתה קשה בדרך אל הרשת, והארי קיין כבש את ה-12 שלו בליגה עם פנדל מוצלח בדקה ה-79.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם חוגג שער. רויטרס
שעריו הראשונים בליגה מאז אוקטובר. כריסטיאן אריקסן/רויטרס

משחקים נוספים

ניוקאסל - ווסטהאם 1:2
לניוקאסל: איוסה (6), ג'ורג'יניו ויינאלדום (15). לווסטהאם: ניקיצה ילאביץ' (49)

סאות'המפטון - ווסט ברומיץ' 0:3
לסאות'המפטון: ג'יימס וורד פראוס (5 ו-35 בפנדל), דושאן טאדיץ' (72)

בורנמות' - נוריץ' 0:3
לבורנמות': דן גוסלינג (10), צ'רלי דניאלס (54 בפנדל), בניק אפובה (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully