וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר למכבי תל אביב? אורי אלון: "תפסיקו לחיות בעבר, זה עידן חדש"

13.1.2016 / 10:55

הבעלים של ירושלים בתגובה מרומזת להחתמה של מקל במכבי תל אביב והעניין הגובר של הצהובים בליאור אליהו: "אולי פעם זה עבד לכם". מאט ג'נינג לקראת גראן קנאריה: "מדובר ביריבה קשוחה וקשה"

one

הפועל ירושלים מתכוננת למפגש הערב (רביעי, 21:00, ישיר בספורט 5) מול גראן קנאריה הספרדית במסגרת המשחק השני של שלב 32 האחרונות ביורוקאפ, אולם נראה כי גם מחוץ לפרקט יש התרחשויות. כנראה לאור ההצהרות האחרונות של גורמים במכבי תל אביב על ההחתמה של גל מקל והעניין בליאור אליהו, צייץ אורי אלון בחשבון הטוויטר שלו: "תפסיקו לחיות בעבר. אולי זה עבד אז, אבל עכשיו זה עידן חדש. תתרגלו לזה".

אתמול פרסמנו כי בשיחות פנימיות בין חברי ההנהלה של מכבי תל אביב העלו את מועמדותו של ליאור אליהו. בקבוצה מדגישים כי לא יפנו לפורוורד של הפועל ירושלים עד סוף העונה, אך גורם בכיר אמר: "אנחנו בהחלט לא שוללים הצטרפות שלו בתום העונה".

בירושלים ניסו לנצל את הפגרה הקטנה כדי לאושש את השחקנים הפצועים. דיאור פישר, השוהה בארה"ב בשל פטירת אביו, ישוב לארץ ביום חמישי וייעדר מהמשחק. טוני גפני קיבל זריקה ביום שישי וצפוי להיות כשיר, בעוד ג'וש דאנקן עדיין נמצא בספק ורק בסמוך למשחק יוחלט אם לשתפו.

מאט ג'נינג אמר לקראת המשחק: "השלב השני הוא באמת קצר, כל משחק חשוב, אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להשיג את הניצחון הביתי הזה. יש להם הרבה כלים, הם משחקים קשוח, אבל אני חושב שאנחנו מוכנים לזה ואם נמשיך ביכולת שלנו בימים האחרונים נצא עם הניצחון". בר טימור הוסיף: "הם באמת קבוצה מצוינת. אנחנו מבינים את חשיבות ומשמעות המשחק. מדובר בקבוצה ברמה גבוהה. אנחנו צריכים לבוא במיטבנו, עשינו את ההכנה הכי טובה שאנחנו יכולים, מקווים לטוב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully