וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-3:3 דרמטי, צמד לוויין רוני

השדים האדומים נכנעו לשער נהדר של פול דאמט בדקה ה-90 ואיבדו נקודות חשובות במאבק על מקומות 1-4. המגפאייז הציגו את שלבי וסאיבה. אסטון וילה ניצחה לראשונה מאז ה-8 באוגוסט

one

המחזור ה-21 בפרמיירליג האנגלית נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים והוא יסתיים מחר את שבע התמודדויות נוספות. במוקד הערב עמד המשחק הפנטסטי בו מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל נפרדו ב-3:3. עוד ברחבי הממלכה: אסטון וילה ניצחה. זו לא טעות, אסטון וילה ניצחה.

בום! דאמט יורה/GettyImages

* בליגת המשנה הפסידה ברייטון 2:0 לרות'רהאם. תומר חמד ובירם כיאל פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות, אך גם הם לא הצליחו להושיע את קבוצתם מהפסד רביעי ברציפות בכל המפעלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 3:3

איזה קונצרט בסט. ג'יימסז פארק. השדים האדומים הוליכו 0:2, איבדו את היתרון, עלו ל-2:3, אבל ספגו בדקה ה-90. לפני המשחק ניוקאסל הציגה את שני שחקני הרכש החדשים שלה, הנרי סאיבה וג'ונג'ו שלבי ובסיום היא חגגה תיקו והרבה אופי ורוח.

ויין רוני כבש בפנדל בדקה ה-9 אחרי נגיעת יד לא מכוונת של שאנסל אמבמבה, ג'סי לינגארד הכפיל בדקה ה-38, אבל ג'ורג'יניו ויינאלדום הגדול צימק ארבע דקות לאחר מכן. במחצית השנייה המגפאייז השתלטו על המשחק ובדקה ה-67 מאבק בתוך הרחבה בין כריס סמולינג לאלכסנדר מיטרוביץ' הביא לשריקה מעוררת מחלוקת לפנדל. הסרבי כבש מהנקודה הלבנה ופתאום זה 2:2.

ניוקאסל דחפה קדימה במטרה להשלים מהפך, אבל בדקה ה-79 רוני כבש שער יפהפה עם בעיטה מ-18 מטרים היישר לחיבורים. האורחת נראתה בדרך לשלוש נקודות, אבל בדקה ה-90 ההגנה שלה הרחיקה כדור ופול דאמט בעט כדור אדיר ששפשף את הרגל של סמולינג וננעץ בחיבור של דויד דה חאה. 3:3 דרמטי בסיום.

אסטון וילה - קריסטל פאלאס 0:1

מזל טוב לווילה, שרשמה ניצחון ליגה שני בלבד העונה וראשון מאז ה-8 באוגוסט - חמישה חודשים תמימים. ג'וליאן לסקוט הבקיע בדקה ה-58 והעניק לקבוצתו ניצחון ליגה ראשון בווילה פארק מאז מאי האחרון.

בורנמות' - ווסטהאם 3:1
לבורנמות': הארי ארטר (17). לווסטהאם: דימיטרי פאייה (67), אנר ולנסיה (74, 84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully