וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו יחזור למדריד אם זידאן ייכשל, פרס ישחרר שחקנים בשבילו"

בספרד מדווחים שהבלאנקוס מכשירים את הקרקע לקראת שובו של 'המיוחד', ואף מוכנים לשחרר בקיץ את השחקנים עמם הסתכסך בעבר, כולל רונאלדו וראמוס. וגם: רונאלדו זוכה להשוואות מעליבות

one

לא חלפו שבועיים מאז זינדין זידאן מונה למאמן ריאל מדריד, ופלורנטינו פרס כבר שוקד על איתור אלטרנטיבות. בעיתון 'ספורט' הקטלאני מדווח הערב (שלישי) כי נשיא ריאל מדריד כבר החליט שאם זידאן לא יספק תוצאות מיידיות ולא יצליח להוביל את הבלאנקוס לתארים, הוא יוחלף על ידי לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו. בריאל אפילו החלו בפעולות אופרטיביות שיכשירו את הקרקע לחזרתו של 'המיוחד' לסנטיאגו ברנבאו, אותו עזב כזכור בטונים צורמים לאחר שהסתכסך עם מספר שחקנים.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. רויטרס
בדרך חזרה לבלאנקוס? מוריניו/רויטרס

על פי הדיווח, מוריניו קיבל הצעה לחזור לריאל לפני מספר שבועות כדי להחליף את רפא בניטס, אך סירב מכיוון שאשתו סירבה לעזוב את אנגליה לעת עתה. בנוסף, מוריניו רצה להימנע מאיחוד כוחות מוקדם מדי עם כריסטיאנו רונאלדו, פפה וסרחיו ראמוס, עמם ניהל מערכת יחסים מורכבת בתקופתם המשותפת. עוד נכתב כי פרס הביע בפני מוריניו נכונות "לנקות את האורוות" ואפילו לשחרר שחקנים שלא יחפוץ בהם במקרה שיצטרף. מתברר שריאל פנתה למספר מאמנים בכירים בטרם מינתה את זידאן. מאמן נוסף שקיבל הצעה מהבלאנקוס הוא אנטוניו קונטה, כך על פי 'גאזטה דלו ספורט'.

בתקשורת הספרדית ממשיכים לבחון את העונה של כריסטיאנו רונאלדו בעיניים ביקורתיות במיוחד. היום פורסמה ב'מארקה' כתבה שסוקרת את מאזן השערים של הפורטוגלי לעומת קרים בנזמה, והמספרים מדברים בעד עצמם: "רונאלדו כבש מספר זהה של שערים העונה אך שיחק 700 דקות יותר ממנו", נכתב. "בנזמה מוצא את הרשת כל 73 דקות בממוצע, בעוד רונאלדו כובש אחת ל-122 דקות. אפילו בייל כובש בקצב מהיר יותר מרונאלדו, עם ממוצע של שער אחת ל-93 דקות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כובש בקצב איטי. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully