וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס וכריסטיאנו רונאלדו התעמתו, פול פוגבה והחולצה של ברצלונה

בספרד מדווחים שעימות מילולי נרשם בין השניים בבית מלון בציריך. כוכב יובנטוס ריגש את המעריצים, האוהדים שרדפו אחרי רונאלדו, הקשר בין דני אלבס למריחואנה וכל הממים הקורעים. סיכום טקס "כדור הזהב" מזווית מעט שונה

AP

טקס "כדור הזהב" נערך אמש (בציריך), וכמו בכל שנה, סיפק לא מעט רגעים מצחיקים ומרגשים, מחוץ ועל הבמה. כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, זכה בתואר בפעם החמישית ולראשונה מאז 2013, כששחקנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, הגיע למקום השני ואילו ניימאר, המשחק גם כן בברצלונה, הגיע למקום השלישי. קרלי לויד האמריקאית קטפה את תואר שחקנית השנה בעולם, וונדל לירה כבש את השער היפה של השנה ולואיס אנריקה קטף את תואר מאמן השנה.

לא מעט בחירות מעניינות בקרב השחקנים והמאמנים ברחבי העולם נרשמו. מסי עצמו, קפטן נבחרת ארגנטינה, בחר בשלושה מחבריו לברצלונה, לואיס אנריקה, ניימאר ואנדרס אינייסטה והשאיר, כמו תמיד, את רונאלדו מחוץ לרשימה. רונאלדו לא התבלבל ובחר בשלושה משחקני ריאל מדריד, קארים בנזמה, חאמס רודריגס וגארת' בייל. ניימאר, קפטן נבחרת ברזיל, שסיים שלישי במרוץ לכדור הזהב אחרי שני הענקים, בחר במסי, סוארס ואיבן ראקיטיץ'.

בנוסף, בספרד מדווחים שרגע לפני שהשחקנים יצאו לטקס, נרשם עימות מילולי בין רונאלדו לבין דני אלבס, במלון שבו שהו השחקנים בציריך. על פי הדיווח השניים החליפו צעקות, זכר למתח ששרר ביניהם עוד מהקלאסיקו האחרון, והשחקנים שהיו בסביבה נאלצו להפריד בין הניצים.

חולצות של ברצלונה ובאיירן מינכן? לא בשביל כריסטיאנו רונאלדו

האוהד שלא כל כך הצליח להגיע לרונאלדו

דני אלבס והחליפה המעט מוזרה

האוהד שלא כל כך הצליח להגיע לרונאלדו, טייק 2

מעריצי ברצלונה כבר מתרגשים מהפעולה הזו של פול פוגבה

אגב פוגבה, נראה כי השחקן הצעיר מאוד התרגש מהמעמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully