וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור הזהב: גוטמן ויתר לגמרי על מסי, מסי לא בחר ברונאלדו ולהיפך

מאמן נבחרת ישראל לשעבר הפתיע עם רונאלדו במקום הראשון, בייל בשני ומולר בשלישי. בן חיים הלך עם רונאלדו, מסי ואגוארו. אחיו של פוגבה לא בחר בו ומי נתן את המקום הראשון למסצ'ראנו?

טקס כדור הזהב המסורתי נערך הערב (שני) בציריך, שוויץ ובסיומו, ליאונל מסי, כוכבה הגדול של ברצלונה שהוביל את הקטאלנים לזכייה בחמישה תארים ב-2015, כולל טרבל נהדר של אליפות ספרד, גביע המלך וליגת האלופות, זכה בפעם החמישית בקריירה בתואר "כדור הזהב", המוענק לשחקן השנה בעולם.

מיד עם תום הטקס, פורסמה הרשימה המלאה של הבחירות, כאשר מטעם כל מדינה בחרו קפטן הנבחרת, מאמן הנבחרת ועיתונאי מקומי. אז מה היה לנו?

קפטן נבחרת ישראל, טל בן חיים, בחר בכריסטיאנו רונאלדו במקום הראשון, ליאונל מסי במקום השני וסרחיו אגוארו במקום השלישי.

מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אלי גוטמן, בחר במקום הראשון בכריסטיאנו רונאלדו, במקום השני בגארת' בייל ובשלישי בתומאס מולר והשאיר את מסי מחוץ לפודיום שלו.

העיתונאי שייצג את ישראל, נח קליגר מ"ידיעות אחרונות", בחר במסי, ניימאר ורוברט לבנדובסקי במקום השלישי.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין) עם סמואל אטו. GettyImages
מסי קיבל הרבה קולות, אבל לא מגוטמן/GettyImages

מעבר לכך, היו עוד לא מעט בחירות מעניינות בקרב השחקנים והמאמנים ברחבי העולם. מסי עצמו, קפטן נבחרת ארגנטינה, בחר בשלושה מחבריו לברצלונה, לואיס אנריקה, ניימאר ואנדרס אינייסטה והשאיר, כמו תמיד, את רונאלדו מחוץ לרשימה. רונאלדו לא התבלבל ובחר בשלושה משחקני ריאל מדריד, קארים בנזמה, חאמס רודריגס וגארת' בייל. ניימאר, קפטן נבחרת ברזיל, שסיים שלישי במרוץ לכדור הזהב אחרי שני הענקים, בחר במסי, סוארס ואיבן ראקיטיץ'.

וינסנט קומפני, קפטן נבחרת בלגיה, פרגן לחבריו אדן הזאר (מקום ראשון) וקווין דה בראונה (שני) ושם את מסי במקום השלישי. אדין דז'קו הבוסני הלך עם רונאלדו, הזאר ומסי. חאמס רודירגס שייצג את קולומביה בחר ברונאלדו, בנזמה ובייל. פטר צ'ך הצ'כי נתן את הקולות שלו למסי, לבנדובסקי והזאר. ויין רוני, קפטן נבחרת אנגליה, לקח את מסי, מולר ורונאלדו רק במקום השלישי. הוגו לוריס הצרפתי בחר במסי, רונאלדו וניימאר, בדיוק הסדר הנכון בטקס. בסטיאן שווינשטייגר בחר בחבריו לנבחרת מנואל נוייר ותומאס מולר וצירף את ניימאר, כשהוא משאיר בחוץ את מסי ורונאלדו.

פלורנטין פוגבה, קפטן נבחרת גינאה ואחיו של פול, כוכב יובנטוס, לא בחר כלל באחיו והלך עם מסי ראשון, רונאלדו שני ומנואל נוייר שלישי. מינדאוגאס פאנקה מיודענו, קפטן ליטא, בחר במסי, רונאלדו וחאבייר מסצ'ראנו. עומאר נ'דיאה, קפטן מאוריטניה, הפתיע ובחר במסצ'ראנו במקום הראשון, לפני רונאלדו וניימאר. אריאן רובן בחר במסי, ניימאר וסוארס ואילו רוברט לבנדובסקי העניק חמש נקודות לנוייר, שלוש לארתורו וידאל ואחת לתומאס מולר. במי זלאטן בחר? מסי ראשון, סוארס שני, ניימאר שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully