וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי פייבוריט לזכייה בכדור הזהב, פויול: "הוא חייב לזכות"

הטקס היוקרתי ייערך בפעם ה-60 והשישית במתכונתו הנוכחית (19:30). בלם בארסה לשעבר תומך בזכייה חמישית של הפרעוש: "אי אפשר לדעת מי יזכה, יהיה קשה לשחזר את מה שהוא עשה". ניימאר יסיים לפני רונאלדו?

AP

בווידאו: הכנה לטקס כדור הזהב

טקס כדור הזהב היוקרתי ייערך הערב (שני) בציריך בסביבות השעה 19:30 (שעון ישראל) כשעולם הכדורגל מחכה לדעת האם ליאונל מסי יזכה בפרס בפעם החמישית או האם זה יהיה כריסטיאנו רונאלדו, שישתווה למסי ויזכה בתואר בפעם הרביעית? ניימאר, שיערוך את הבכורה שלו בשלישייה הסופית של הטקס, יקווה להדהים ולזכות בפעם הראשונה בגיל 23.

ברחבי אירופה בטוחים כי מסי הוא הפייבוריט הבולט לזכייה. הפרעוש, שזכה בתואר 4 פעמים ברציפות (מ-2009 עד 2012), כבש העונה 48 שערים, זכה עם ברצלונה בחמישה תארים והפך לצלע המרכזית בשלישייה שרבים מחשיבים לטובה בכל הזמנים ביחד עם ניימאר ולואיס סוארס, שנותר מחוץ למירוץ.

קפטן ברצלונה לשעבר, קרלס פויול, התראיין בתקשורת הספרדית ולא השאיר ספק במי הוא תומך: "אי אפשר לדעת מה יקרה, אבל זה יהיה חוסר צדק גדול אם מסי לא יזכה. זו תהיה הפתעה גדולה. בכל אופן, יהיה קשה מאוד לכל שחקן לשחזר את ההישג של מסי, והוא לא מתכוון לפרוש מחר".

קרלס פויול אחרי הזכייה באליפות ב-2009. Denis Doyle, GettyImages
תומך במסי. פויול/GettyImages, Denis Doyle

כריסטיאנו רונאלדו, שזכה בתואר בשנתיים האחרונות, אמנם שוב כיכב מבחינה אישית, אך מבחינה קבוצתית חווה אכזבה אחרי אכזבה וראה את היריבה הגדולה מקטאלוניה זוכה בכל תואר אפשרי.

הצלע השלישית בחבורה, ניימאר, ינסה לא להצטרף לחבורה שכולל את צ'אבי, אנדרס אינייסטה, פרנק ריברי ומנואל נוייר, ולא לסיים שלישי אחרי שני השחקנים שמהווים קונצנזוס בשש השנים האחרונות.

רוב הסוכניות כמובן שמו את מסי בראש הרשימה, בטח לאור הדליפה/באג באתר פיפ"א, שכבר הראו את הזוכים, אך הדבר המעניין הוא שבחלק מהסוכניות ניימאר מדורג לפני רונאלדו, במה שעשוי להיות הפתעה גדולה.

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
זכייה בטוחה? לואיס אנריקה/GettyImages

בקטגוריות נוספות, לואיס אנריקה צפוי לזכות במאמן השנה לאור ההצלחה של בארסה, כשפפ גווארדיולה וחורחה סמפאולי הם שני המאמנים הנוספים. קארלי לויד, סליה שאשיץ' ואיה מיאמה יאבקו על תואר שחקנית השנה. ג'יל אליס, מארק סאמספון וניריו ססאקי יאבקו על תואר מאמן קבוצת הנשים.

מסי יוכל להשלים דאבל עם זכייה בשער השנה על שער מול בילבאו, כשאלסנדרו פלורנצי מרומא ו-וונדל לירה מווילה נובה יהיו שני המועמדים הנוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully