וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ראובן עטר פוטר מתפקידו

10.1.2016 / 11:22

אחרי שמונה משחקים, חמישה הפסדים ושני שערי זכות בלבד, המאמן שעל הערעור במעמדו פורסם בוואלה! ספורט משלם את המחיר. גיא צרפתי מאמן זמני, קורצקי מועמד להחליפו, גם לם וצרפתי בתמונה. הבלם אביב חדד סיכם רשמית

one

בווידאו: ההפסד האחרון של עטר בנתניה

ראובן עטר פוטר היום (ראשון) מתפקידו כמאמן מכבי נתניה. עטר, שעל הערעור במעמדו פורסם בוואלה! ספורט, משלם את המחיר על היכולת החלשה של קבוצתו ועל מאזנה החלש מאז שמונה לתפקיד - שלוש נקודות בלבד בשמונה משחקים (חמישה הפסדים, אפס ניצחונות) ושני שערי זכות בלבד.

מנתניה נמסר ש"מחר יתכנס הדירקטוריון כדי להחליט על זהות המאמן החדש", כשנראה כי המועמד המוביל הוא מאמן הפועל פתח תקוה מנחם קורצקי. גם המנהל המקצועי בני לם מועמד לצד עוזר המאמן גיא צרפתי ויובל נעים. צרפתי יעביר בינתיים את האימונים. מהקבוצה נמסר ש"המועדון מבקש להודות לעטר על התקופה שבה שירת את המועדון".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
סיום עגום לקדנציה קצרה. ראובן עטר/ברני ארדוב

עטר (47) החל את קריירת האימון שלו במכבי נתניה בשנת 2003, ושימש בתפקיד מקצועיים בקבוצה בארבע קדנציות שונות. עוד אימן עטר במכבי הרצליה, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל חיפה. הוא מונה למאמן נתניה בקדנציה הנוכחית ב-6 בנובמבר, אחרי פיטוריו של שלומי דורה, אולם בשמונה מחזורים על הקווים לא הצעיד את הקבוצה ולו לניצחון אחד. במחזורים האחרונים הלחץ סביבו התגבר, כשהשיג נקודה אחת בחמשת המחזורים האחרונים והפסיד במחזור האחרון 2:0 להפועל חיפה.

אביב חדד, ששוחרר מבני יהודה לבקשתו בשבוע שעבר, סיכם היום במכבי נתניה. על פי הסיכום בין שני המועדונים, חדד לא ישותף במשחק הקרוב של נתניה נגד הזהובים. ראול גרשומוב, ששוחרר הוא מנתניה, הצטרף להפועל פתח תקוה מהלאומית.

חדד אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "ביקשתי לא לשחק במשחק הזה. אני לא יודע אם הייתי יכול לתפקד בסיטואציה הזו. זה היה לי מוזר מאוד לשחק נגד בני יהודה ואני שמח שנענו לבקשתי לשחק רק החל מהמחזור הבא. אני תמיד אחזיק אצבעות לבני יהודה וארצה בהצלחתה, אבל כמובן שמהיום אני שייך למקום אחר ואעשה הכול כדי שאצליח ואעזור למכבי נתניה להשיג את מטרותיה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully