וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: בורדו, ראן וסנט אטיין עוקבות אחר איתן טיבי

בתכנית של ה"'ל'אקיפ" העוסקת בשוק ההעברות באירופה עלה שמו של בלם מכבי תל אביב, המסיים את חוזהו אצל הצהובים בקיץ הקרוב. הפרשן קרא לו "אלן טיבי" וטען כי הוא משחק בבית"ר

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: פטר בוס מוצג כמאמן מכבי תל אביב

האלופה מכבי תל אביב מתכוננת לקראת עוד משחק גדול, הפעם מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל (ראשון, 20:55, ערוץ 1). אלא שבמקביל, חלק משחקני הקבוצה ממשיכים לעורר עניין ברחבי היבשת ואחד מהם הוא הבלם איתן טיבי.

על פי דיווח ב"ל'אקיפ" הצרפתי, טיבי נמצא תחת מעקב של לא פחות משלוש קבוצות מהליג 1 המקומית: ראן, סנט אטיין ובורדו. בדיווח אחר אגב, נכתב כי גם ליון עוקבת אחרי הבלם, המסיים את חוזהו במכבי תל אביב עם סיום העונה הנוכחית ויוכל לעבור ללא תמורה.

ז'יל פאבר, אחד הפרשנים בתכנית ה"מרקטו אקספרס" של גוף התקשורת היוקרתי, תכנית העוסקת בשוק ההעברות באירופה, העלה את שמו של טיבי. הוא אומנם קרא לו "אלן טיבי" במקום איתן וטען כי הוא משחק בבית"ר ירושלים, אותה עזב הבלם לפני חמש שנים, אולם בתקשורת הצרפתית הבהירו כי אכן מדובר בבלם של מכבי תל אביב ואף צירפו שני סרטונים עם מיטב הביצועים שלו.

טיבי כבר העביר בעונת 2010/11 תקופה קצרה בשרלרואה הבלגית, לפני שהצטרף לעירוני קרית שמונה. בצרפת הוא הוצג כ"צרפתי-ישראלי".

הדיווח ב"ל'אקיפ"

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סיבוב שני באירופה? טיבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully