וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו פרארה: "רונאלדו צריך להרגיש מאוים מזידאן, לא להפך"

בריאל כבר חוששים מחיכוכים בין המאמן הדעתן לכוכבים, דומנק: "זידאן לא נחמד, הוא עלול לעורר רגשות שליליים". הבלאנקוס יפצו את בניטס ב-14 מיליון יורו, בשבת: הבכורה מול לה קורוניה

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

תכונה מיוחדת בריאל מדריד לקראת משחק הבכורה של זינדין זידאן מאחורי הקווים. שחקן העבר האגדי, שהחליף את רפא בניטס המושמץ, ינהל מחר (שבת, 21:30, ערוץ ONE) לראשונה משחק של הבלאנקוס, שיארחו בברנבאו את דפורטיבו לה קורוניה, ובבירת ספרד כבר חוששים מחיכוכים עתידיים בינו לבין שלל הכוכבים שממלאים את הסגל. זידאן, שנחשב לאיש דעתן ונחוש, ערך בימים האחרונים סבב שיחות אינטנסיבי עם כלל השחקנים, ובין היתר ניסה להרגיע את גארת' בייל ואיסקו שעל פי דיווחים בספרד מתנדנדים וחוששים למעמדם.

ההרכב המסתמן של זידאן למשחקו הראשון אמור לכלול את קיילור נבאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, גארת' בייל, קרים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, כשהתלבטויות היחידות הן בין חאמס רודריגס לאיסקו בקישור ובין רפאל וראן לפפה בהגנה. השחקן היחיד שלא יעמוד לרשותו של זידאן הוא מתאו קובאצ'יץ' המושעה.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
מעט מאוד התלבטויות. זידאן/AP

למרות שזידאן הוא דמות מוכרת בספרד ואף שימש עוזר מאמן ריאל בעבר, בספרד ממשיכים להתחקות בימים האחרונים אחרי אופיו ודמותו. אמש העניק שחקן העבר צ'ירו פרארה, ששיתף פעולה עם זידאן ביובנטוס, ראיון ל'מארקה' בו התייחס בין היתר לשאלת היחסים של זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו. "זה אתגר גדול עבור זיזו, הוא צריך להרוויח את האמון של השחקנים וזה לא יהיה קל. רונאלדו? הוא זה שצריך להרגיש מאוים מזידאן, לא להפך. אני מאמין שזידאן לא יכפה את עצמו על הכוכבים. הוא לא ינסה ללמד את רונאלדו איך לבעוט נכון, או ינסה להמחיש לראמוס איך באמת צריך להגן. הוא בחור חכם, וטוב יעשה אם ייתן לעצמו זמן להתאקלם בתפקיד החדש".

גם מאמן נבחרת צרפת לשעבר ריימונד דומנק התייחס למזג החם של זידאן. "זידאן הוא מיתולוגיה, מיתולוגיה שמציפה המון רגשות אצל כולם, אבל לא בהכרח רגשות חיוביים", אמר בראיון לתקשורת הספרדית. "הוא לא כוכב מפלסטיק, הוא לא בחור נחמד במיוחד. הוא מסוגל לעשות כל דבר, הוא קצת בלתי צפוי. זה גם מה שהפך אותו לשחקן כל כך טוב".

בתוך כך, בספרד מדווחים היום כי הבלאנקוס ייאלצו לשלם לרפא בניטס המפוטר סכום של כ-14 מיליון יורו, שווה ערך לשתי העונות הראשונות שלו בחוזה. תחילה דווח כי ריאל פיטרה את בניטס בעיתוי הספציפי הזה כדי לחסוך בעלויות ולא להיות מוכרחה לשלם לו את מלוא הסכום עליו חתם בחוזה לשלוש עונות, אבל כעת מתברר כי הפיצויים יהיו גבוהים בין כה וכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רפא בניטס מאמן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. GettyImages
פיצוי גבוה. בניטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully