וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פלאטיני החליט לסגת מהמירוץ לנשיאות פיפ"א

נשיא אופ"א, שהושעה יחד עם ספ בלאטר לשמונה שנים על ידי ועדת האתיקה בעקבות פרשת השחיתות, הודיע שלמרות רצונו לערער על ההחלטה, לא ירוץ לנשיאות פיפ"א. הבחירות תתקיימנה ב-26 בפברואר

נשיא פיפ"א ספ בלאטר עם נשיא אופ"א מישל פלאטיני. GettyImages
הסיר את מועמדותו מהמירוץ לנשיאות פיפ"א. פלאטיני משמאל/GettyImages

האם זו הבנה שהסוף קרב? נשיא אופ"א מישל פלאטיני הודיע היום (חמישי) שהוא מסיר את מועמדותו מהמירוץ לנשיאות פיפ"א. כזכור, פלאטיני הושעה יחד עם ספ בלאטר לפני פחות מחודש על ידי ועדת האתיקה בגלל פרשות השחיתות, וכעת, אחרי שהבין שהדד ליין לבחירות קרוב (26 בפברואר), החליט לסגת מהמירוץ, בטענה שהזמן הקצר שנותר מקשה על ההתמודדות.

בניגוד לפרישתו מהמירוץ, פלאטיני אמר שהוא נחוש להפוך את ההחלטה על ההשעייה של ועדת האתיקה של פיפ"א, שהדיחה אותו מתפקידו אחרי שכיהן כנשיא אופ"א מאז 2007. גזר הדין הזה נקבע על ידי הוועדה שחקרה תשלומים שניתנו לפלאטיני בעלות של 1.3 מיליון ליש"ט ב-2011. פלאטיני ובלאטר הכחישו את ההאשמות שיוחסו להם וטענו שהתשלומים כובדו בהסכם שנעשה ב-1998 עבור עבודה שנעשתה בין השנים 1998 ל-2002, כשפלאטיני עבד כיועץ טכני של בלאטר.

פלאטיני אמר היום: "הזמן לא מתאים עבורי ואין לי את האמצעים להילחם במועמדים האחרים. אי רוצה להתמקד בהגנה על שמי. לא ניתנה לי הזדמנות להיות חלק מהמשחק הזה. ביי ביי לנשיאות פיפ"א"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully