וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן גריפי ג'וניור ומייק פיאצה נכנסו להיכל התהילה של הבייסבול

7.1.2016 / 12:22

צמד כוכבי העבר מגיעים לקופרסטאון. גריפי ג'וניור זכה לאחוז הבחירה הגבוה אי פעם, 99.3: "זה הלם אמיתי". פיאצה נכנס בניסיון הרביעי

קן גריפי ג'וניור שחקן בייסבול לשעבר. AP
כניסה מרשימה להיכל. גריפי ג'וניור/AP

שני חברים חדשים נכנסו הלילה (בין רביעי לחמישי) להיכל התהילה של הבייסבול: קן גריפי ג'וניור ומייק פיאצה.

גריפי ג'וניור, שכניסתו הייתה ודאית עוד לפני שהתוצאות פורסמו, זכה ל-437 קולות מתוך 440 בוחרים, 99.3 אחוזים בסך הכול, מה שהציב אותו במקום הראשון בהיסטוריה באחוזי כניסה לקופרסטאון, תוך שהוא עוקף את טום סיבר, שב-1992 זכה ל-98.84 אחוז מהקולות. גריפי ג'וניור פספס ממש במעט את האפשרות להפוך לחבר היכל התהילה הראשון אי פעם שנבחר פה אחד: "אני לא יכול להיות מאוכזב מזה", הוא אמר, "זה כבוד ענק להיבחר להיכל. לעשות את זה עם אחוז הכניסה הגבוה אי פעם זה הלם אמיתי עבורי".

השני שנכנס הוא כאמור פיאצה, שבשנה שעברה היה רחוק רק 28 קולות מבחירה להיכל והפעם, בניסיונו הרביעי, זכה ל-365 קולות ויוצג לצד גריפי ג'וניור ב-24 ביולי: "מדהים, וואו. נותרתי פעור פה", אמר פיאצה. המאוכזבים הגדולים היו ג'ף בגוול, שנזקק ל-15 קולות נוספים, טים ריינס, שנותר עם 23 קולות מעט מדי וטרבור הופמן, שבשנה הראשונה בה הועמד לבחירה, היה רחוק 34 קולות מכניסה להיכל. רוג'ר קלמנס ובארי בונדס, שבשנה שעברה זכו רק ל-37 אחוז מהקולות, התקדמו ל-45 ו-44 אחוזים בהתאמה, אך עדיין רחוקים מאוד מה-75 אחוזים מקולות הבוחרים הדרושים לכניסה להיכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully