וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: חוזהו של אמוטו הופקד בבקרה, החלוץ יחמיץ את רעננה

7.1.2016 / 17:37

הניגרי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט מצטרף רשמית אך ככל הנראה לא יוכל לשחק בשבת משום ששחרורו הבינלאומי טרם הגיע. מאוריסיו דווקא כן ייכלל בסגל, גם ראלי

one

עירוני קרית שמונה הפקידה הערב (חמישי) את החוזה של אוסטין אמוטו בבקרת התקציבים, והחלוץ הניגרי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט מצטרף רשמית לקבוצה הצפונית. אמוטו חתם לשלוש וחצי שנים, אבל אלא אם יקרה משהו דרמטי, לא יוכל לעמוד לרשותו של סלאח חסארמה בשבת מול הפועל רעננה, משום שהשחרור הבינלאומי שלו עדיין לא הגיע להתאחדות לכדורגל.

מי שכן יהיה בסגל הוא החלוץ הברזילאי מאוריסיו, ורק לאחר המשחק הקרוב יוחלט האם להשאיל אותו או את הקשר הליטאי רוקאס סטנולביצ'יוס, שכן לעת עתה, לקרית שמונה יש שישה זרים.

אם עד לפני כמה ימים היה נדמה שמאוריסיו הוא זה שיושאל, אחרי ההתרחקות של שחר הירש מקרית שמונה, בקבוצה שוקלים כאמור להשאיר את הברזילאי ולהשאיל דווקא את סטנולביצ'יוס. הפועל עכו ומכבי נתניה מעוניינות במאוריסיו והן ממתינות להתפתחויות.

גם עוז ראלי צפוי להיות בסגל למשחק בשבת לאחר שהחוזה שלו הופקד היום בצהריים בבקרת התקציבים. ההערכה היא שאופיר מזרחי שאתמול לא התאמן בגלל כאבים בברך, יהיה כשיר. אחמד עאבד עדיין סובל מכאבים בשריר הירך האחורי והוא בספק, אם כי בקבוצה מעריכים שהוא יכלל בסגל.

עדכון ראשון: 13:10

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יהיה כשיר. מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully