וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה הבאה? "דל פיירו ימונה למנהל המקצועי של מאיורקה"

"במארקה" מפרסמים שכוכב יובנטוס שפרש מכדורגל אחרי תקופה קצרה בהודו, עומד לקבל את התפקיד בקבוצה מהליגה השנייה ומי שהיה מעורב בהבאתו הוא סטיב נאש, כוכב ה-NBA לשעבר

אלסנדרו דל פיירו שחקן יובנטוס לשעבר. GettyImages
בדרך לאתגר חדש בספרד. דל פיירו/GettyImages

אחרי שסיים קריירה מפוארת מאוד ככדורגלן, אלסנדרו דל פיירו מוכן לאתגר הבא שלו על פי דיווח שמתפרסם היום "במארקה" המדרידאי כוכב העבר של יובנטוס קרוב מאוד להתמנות כמנהל הספורטיבי של מאיורקה מהליגה השנייה.

על פי הדיווח מי שמעורב במינוי הזה הוא סטיב נאש כדורסלן העבר שנמצא ביחסים קרובים עם דל פיירו ומעורב במהלכים במועדון שנרכש לאחרונה על ידי רוברט סרבר, איש עסקים ששילם כ-21 מיליון וירו כדי להשתלט על 77 אחוזים מהמועדון.

סרבר מעוניין להביא פרצופים מוכרים לקבוצה שאותה ניסה לרכוש גם דודו אוואט, השוער שבילה תקופה ארוכה מאוד כשוער הקבוצה. דל פיירו, ששיחק 19 עונות ביובנטוס הקבוצה בה גדל, סיים את הקריירה שלו ככדורגלן בקבוצה דינמוס דלהי ההודית ההודית במדיה הוא כבש עשרה שערים. כעת הוא מוכן להתחיל בקריירה חדשה כמאמן. מי שעשוי לשלם את המחיר בעקבות הגעתו של דל פיירו הוא מיגל אנחל נדאל שכרגע משמש בתפקיד הזה ולא ברור עדיין האם יישאר במועדון מפאלמה דה מאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully