וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.1: הצעת הענק של ריאל מדריד על אדן הזאר

עד כמה חושק זינדין זידאן בכוכב הבלגי של צ'לסי, את מי החליטה מנצ'סטר יונייטד להחזיר לשורותיה ולאן עבר אקס הפועל תל אביב ברנקו איליץ'? כל השמועות וההעברות היומיות

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: זינדין זידאן מוצג כמאמנה החדש של ריאל מדריד

העברות

* גונסאלו צ'ורי קסטרו, הקשר האורוגוואי בן ה-31 של ריאל סוסיאדד, חתם לשנתיים וחצי במלאגה.

* העברה גדולה ברומניה: קונסטנטין בודסקו, כוכבה בן ה-26 של אסטרה ג'ורג'ו, נמכר לסטיאווה בוקרשט תמורת 1.1 מיליון יורו. בודסקו קיבל חוזה ארוך טווח עם שכר חודשי של 20 אלף יורו והעדיף את ההצעה מסטיאווה על פני הצעות מהמפרץ הפרסי כדי לשמור על סיכוי לשחק ביורו 2016.

* ברנקו איליץ', 32, הבלם הסלובני ששיחק בעבר בהפועל תל אביב, חתם באוראווה רדס היפנית, אליה הגיע אחרי ביקור היסטורי עם אסטנה הקזחית בשלב הבתים של ליגת האלופות.

* שאני טראשאי, חלוצה בן ה-21 של גראסהופרס, עבר לאברטון תמורת ארבעה מיליון יורו. הוא חתם לארבע שנים וחצי ויושאל חזרה לקבוצה השוויצרית עד לסיום העונה.

ערן זהבי מכבי תל אביב מול ברנקו איליץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נדד ליפן. ברנקו איליץ'/ברני ארדוב

שמועות

* באיטליה מדווחים שלאציו מעוניינת בתומאס ורמאלן, בלמה של ברצלונה שלא נמצא בתכניות המקצועיות של לואיס אנריקה.

* גארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד? באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן מעוניינות בוולשי.

* הצהובונים באנגליה מדווחים כי זינדין זידאן כה חושק באדן הזאר, עד שריאל מדריד מוכנה לשלם לצ'לסי לא פחות מ-100 מיליון ליש"ט עבורו.

* מנצ'סטר יונייטד ביקשה מבורוסיה דורטמונד לבטל את השאלת עדנאן ינוזאי, וכך הבלגי הצעיר שבקושי שיחק בגרמניה יחזור עוד השבוע לאנגליה.

* על פי "דיילי מייל", בורנמות' הגישה למילאן הצעה לצירופו בהשאלה של סטפן אל שעראווי עד תום העונה, עם אופציה לרכישה בקיץ. החלוץ העביר חצי עונה מאכזבת כמושאל במונאקו.

* באיטליה מדווחים שיורגן קלופ מעוניין לצרף את אנדראה ראנוקיה, בלמה המסופסל של אינטר. ליברפול כבר פנתה לנראזורי, אבל הבלם רוצה לשחק בליגה האיטלקית כדי לשמור על מקומו בסגל הנבחרת.

* קריסטל פאלאס הצטרפה למנצ'סטר יונייטד במעקב אחרי מוסא דמבלה, חלוצה של פולהאם מליגת המשנה. פאלאס גם הגישה הצעה לעמנואל אדבאיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully