וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "כשהיכולת דלה, אתה מחפש אשמים ולא מאשים את עצמך"

6.1.2016 / 15:48

יו"ר סכנין הגיב להאשמות של אברהם פאס כלפי חבריו: "לא צריך לעשות סערה בכוס מים". אבוקסיס ייפגש עם ההנהלה כדי לדון בשחקנים שישוחררו ובחיזוק. הקבוצה ניצחה את הנוער 0:3

one

בווידיאו: ה-2:2 בין סכנין לעכו

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, העדיף שלא להתייחס היום (רביעי) לסערה סביב בלם הקבוצה אברהם פאס ולדברים שהשחקן אמר באסיפה הקבוצתית שכינס ולאחר מכן בקבוצת הואטספ, לפיהם יש בסכנין מדליפים, ייתכן שגם מהצוות המקצועי וכאשר הוא יגלה את זהותם, הם "יחזרו הביתה עם פרצוף שבור", כדברי הבלם הספרדי. אבוקסיס העדיף להנמיך את הלהבות סביב העניין ואמר רק שיחשוב עליו ויטפל בו בשלב מאוחר יותר.

גם היו"ר מוחמד אבו יונס שמע את הדברים מהתקשורת ולא אהב אותם. בשיחה עם וואלה! ספורט הבהיר היו"ר שהסיפור ייבדק עד המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה: "אין בלגן ולא צריך לעשות סערה בכוס מים". לאחר מכן, אבו יונס הוסיף בנימה קצת יותר כעוסה: ""זה לא מה שצריך להדאיג אותנו כרגע. כמובן שנטפל בזה".

על פאס וההאשמות שלו כלפי חבריו לקבוצה אמר אבו יונס: "לפעמים, כשהיכולת דלה, אתה מחפש אשמים ולא מאשים את עצמך. יכול להיות שזה מה שקורה. לא ראיתי ולא שמעתי משחקנים את מה שאברהם באמת אמר או לא, אלא רק מהתקשורת".

שחקן בני סכנין, אברהם פאס. יוסי ציפקיס
איך ייגמר כל הסיפור? פאס/יוסי ציפקיס

מלבד הנושא הזה, הנהלת המועדון צפויה לשבת עם אבוקסיס בימים הקרובים, לכל המאוחר לאחר המשחק מול פתח תקוה ולהחליט אילו שחקנים ישוחררו. על הפרק עומדים שחרורם של ספואן זועבי ודיוגו קאצ'ובה, כאשר גם פיראס מוגרבי, שקיבל אישור לצאת לחו"ל, עשוי לעזוב: "אם רוצים להתחזק, צריך לשחרר שחקנים", אישר אבו יונס.

הקבוצה קיימה היום משחק אימון נגד הנוער וניצחה 0:3 משערים של ויאם עמאשה, סגס תאמבי והילאל מוסא. המגן דייגו קבאז'רו שיחק כ-60 דקות וימשיך להיבחן בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully